سه شنبه 26 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان اصفهان درباره حوادث چند روز گذشته در اصفهان بيانيه‌يي صادر كرد، ایسنا

دادستان اصفهان خطاب به مردم اصفهان، درخصوص حوادث چند روز گذشته در اين شهر بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش ايسنا، در اين بيانيه آمده است: دشمن پليد كه در طول سي سال بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در عرصه‌هاي مختلف و با انواع توطئه‌هاي سياسي، نظامي و اقتصادي و تحمل شكست‌هاي پي درپي به سان ماري زخم خورده مترصد انتقام‌گيري از ملت شجاع ايران بوده اينك با تمسك به حربه تفرقه و اختلاف درصدد نيل به اين هدف شوم است كه قطعاً به حول و قوه الهي و هوشياري و وحدت شما مردم عزيز اين بار نيز با سيلي محكم‌تر شكست را خواهد پذيرفت.

اينجانب با توجه به وقايع روزهاي اخير در اصفهان تذكر چند نكته را به شهروندان محترم ضروري مي‌دانم:

1-چنانچه فرد يا افرادي در رابطه با انتخابات رياست جمهوري شكايتي دارند مي‌توانند شكايت مستند خود را طبق قانون انتخابات به مراجع قانوني تسليم تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود؛ بديهي است چنانچه موارد مطروحه داراي عنوان مجرمانه باشد دادسراي عمومي و انقلاب آماده دريافت شكايات و رسيدگي به آنها است.

2- معدود افراد آشوبگر و فرصت طلب كه خوشبختانه توسط نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي شناسايي و ارتباط آنان با گروهك‌هاي ضد انقلاب و دشمنان خارجي احراز شده، تصميم دارند با سوءاستفاده از شور و هيجان جوانان و نوجوانان عزيز نيات شيطاني خود در ضربه زدن به نظام را عملي سازند. لذا بر جوانان غيور است كه فريب آنان را نخورند و خداي ناخواسته اسير ضدانقلاب نشوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اظهارات صريح و مداخله جويانه‌ي سران استكبار در اين روزها بهترين دليل بر اين مدعا است. به خانواده‌ها و والدين محترم توصيه مي‌شود در اين خصوص از فرزندان معصوم خود مراقبت بيشتري به عمل آورند.

3- به معدود عوامل بيگانه كه سعي در برهم زدن امنيت داخلي از طريق تحريك افراد به تخريب دارند هشدار مي‌دهم قانون مجازات اسلامي براي اينگونه افراد به عنوان محارب، مجازات سنگين اعدام را مقرر داشته است. لذا قبل از اين‌كه به قهر و غضب قانون گرفتار شوند به آغوش ملت بازگشته و از اقدامات و فعاليت‌هاي مجرمانه دست بردارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016