پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام موجوديت "کميته همبستگی با اعتراضات مردم ايران" در شهر آخن آلمان

بنی آدم اعضای يکديگرند
که در آفرينش ز يک گوهرند
چو عضوی بدرد اورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

هموطنان عزيز!

ايران دوران سختی را می گذراند. نيروهای تاريکی هجوم وحشيانه خود را برای خاموش کردن فرياد اعتراض مردم کشورمان آغاز کرده اند.
مردمی که در حرکتی متمدنانه از حق قانونی خود استفاده کرده و آرای خود را به صندوقهای رای ريختند. ولی با وقاحت تمام وتقلبهای آشکار رای شان غارت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دوستان عزيز!

با هم صدا شدن با مردم کشورمان و اعتراض به سرکوب های خيابانی و کشتارهای اخير بايد متحد و يکصدا همبستگی خود را با هموطنان داخل کشور اعلام کرده و صدای اعتراض آنها را به گوش جهانيان برسانيم.
برهمين اساس، ما جمعی از ايرانيان شهر آخن در تاريخ ۱۵.۰۶.۲۰۰۹ جلسه ای را با تعدادی از هموطنان تشکيل داديم و «کميته همبستگی با اعتراضات مردم ايران» فعاليت خود را آغاز کرد.
به صراحت بايد روی اين موضوع مکث کرد که اين کميته از هيچ سازمان، حزب و گروه سياسی پيروی نمی کند و سعی دارد به عنوان نيرويی مستقل راه کارهايی را جستجو نمايد تا بتواند صدای اعتراض هموطنانمان را به گوش مردم آزاديخواه جهان برساند.

کميته همبستگی با اعتراضات مردم ايران - آخن


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016