جمعه 29 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ مهدی خزعلی به پدرش؛ پدرم گفت از ناحيه امام زمان پيامی برايم آمده که مکلفم از احمدی نژاد دفاع کنم! انتخاب

مدتهاست آقايان حسين شريعتمداری و حسن شايانفر به پدر اصرار می کنند که از فرزندش برائت بجويد ، و آقای مصباح يزدی گفته بودند قدری صبر کنيد شايد برگردد! اخيرا حسين شريعتمداری با صدها صفحه از مقالات سايت و کامنت ها به نزد پدر رفته و سعايت می کند و از معظم له می خواهد که اعلام برائت خود را در رسانه ها اعلام کن

مهدی خزعلی در واکنش به اعلام برائت پدرش از او و اعلام اين نکته از سوی آيت الهل خزعلی که "من دذيگر با پسرم حرف نمی زنم"، در توضيحاتی در سايت شخصی خود نوشته است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مبارزه با دروغ ، فريب و ريا مرزهای خانواده ها را نيز در نور ديده است، فريبکاران با شعار دين و دين فروشی علمای ما را می فريبند، مدتهاست آقايان حسين شريعتمداری و حسن شايانفر به پدر اصرار می کنند که از فرزندش برائت بجويد ، و آقای مصباح يزدی گفته بودند قدری صبر کنيد شايد
برگردد! اخيرا حسين شريعتمداری با صدها صفحه از مقالات سايت و کامنت ها به نزد پدر رفته و سعايت می کند و از معظم له می خواهد که اعلام برائت خود را در رسانه ها اعلام کنند.
من ضمن ادای احترام به پيشگاه پدر و عرض دست بوسی که فرمان الهی است موارد ذيل را به استحضار ملت شريف می رسانم:

متأسفانه دفاع معظم له از احمدی نژاد به واسطه دروغ ، فريب و نيرنگ مقدس ماب هايی است که از امام زمان (عج) و زهرای مرضيه (س) خرج می کنند.بخاطر دارم شبی الهام و همسرش مهمان حضرت آيت الله بودند، فردای آنروز معظم له مرا احضار فرمودند و گفتند : "می خواهم با تو اتمام حجت کنم ، فاطمه زهرا (س) به خواب يکی از اولياء آمده و فرموده که پسرم (رهبری) و احمدی نژاد را حمايت کنيد" و معظم له فرمودند :

آيا با دستور فاطمه زهرا (س) مخالفت می کنی؟ من پاسخ دادم: "پدر جان ، فاطمه (س) ، برای من زياد است اگر فضه کنيز زهرا (س) يا قنبر غلام علی (ع) پيامی بياورد به روی چشم می گذارم و اطاعت می کنم."اينهاشيادند و دروغ می گويند.

من با اطمينان می گويم ، مسير ما در اين ۴سال مسير فاطمه و علی عليهما السلام نبوده و بايد به مسير سبز علوی (ع) باز گرديم.و باز اخيرا فرمودند: " از ناحيه مقدس حضرت حجه ابن الحسن المهدی (عج) پيامی برای من آورده اند که مکلف هستم از احمدی نژاد دفاع کنم! ، باز عرض کردم اينها از آن ناحيه مقدس نيست، اينها زاييده هاله نور است و شيادی است.در خاتمه من شهادت می دهم که پدر بزرگوارم از اولياء و از زهاد است، او پاک است و عاشق و دلباخته اهل بيت عليهم السلام، او همه را مثل دل خود صاف و پاک و بی ريا می بيند و متاسفانه فريبکاران، آن بزرگ را نيز می فريبند. و دير نباشد که نقاب از چهره پليد اين دروغگويان برداشته شود و معظم له به صف امت اسلامی بپيوندند.امروز معظم له جز کيهان ، رسالت و پرتو نمی خوانند، امواج ميليونی ملت را نمی بينند و نمی خواهند ببينند. ايشان فقط دروغ رسانه های وابسته به دولت را می شنوند و بديهی است که چنين قضاوت کنند.

راه راست کدام است، آيا امام نفرمودند ميزان رأی ملت است؟
راه راست راه اهل بيت عصمت است که هيچکدام به زور شمشير حکومت نکردند، و تا مردم نخواستند تشکيل حکومت ندادند!...به معظم له دروغ احمدی نژاد را ثابت می کنم. می فرمايند "خوب يک دروغ گفته است اما به اسلام عزت بخشيده است !!"به ايشان فساد مالی اورا عرض می کنم ، می فرمايند " اگر نبود حاکم عادل بايد از حاکم فاسق حمايت کرد تا نظام اسلامی حفظ شود !!"به معظم له عرض می کنم: اگر يک روز مردم ما را نخواهند بايد چه کنند؟ می فرمايند : " همان کاری که ما کرديم ، انقلاب !!" و عرض می کنم " پس فرق ما با شاه چيست؟

می فرمايند: " اگر پدر راضی نباشد روزه مستحبی حرام است" می گويم" بلی اما جهاد واجب را می شود به امر پدر ترک کرد؟" مسئله رفع ظلم و استبداد است و بر همگان واجب و اذن پدر شرط نيست.در خاتمه از صميم قلب دعا ميکنم که اين پير فرزانه ی عابد به صفوف ملت بپيوندند و از همه کسانی که می توانند حقايق را به گوش معظم له برساند ، عاجزانه تقاضا دارم از هيچ تلاشی مضايقه نفرمايند.

والسلام علی من اتبع الهدی
دکتر مهدی خزعلی ۲۸/۳/۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016