یکشنبه 31 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه رئيس دانشگاه آکسفورد به شاهرودی برای آزادی محمدرضا جلائی‌پور، موج سوم

رئيس دانشگاه آکسفورد و رئيس کالج سنت آنتونی با ارسال نامه‌های جداگانه به رئيس قوه قضائيه خواستار آزادی محمدرضا جلائی‌پور شدند. به گزارش «موج سوم» تصوير اين دو نامه و متن ترجمه آنها در ادامه می‌آيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حضور محترم آيت‌الله محمود هاشمی شاهرودی
رئيس قوه قضائيه جمهوری اسلامی ايران
من به عنوان رئيس دانشگاه آکسفورد اين نامه را جهت درخواست برای آزادی محمدرضا جلائی‌پور، يکی از دانشجوبان کالج سنت آنتونی دانشگاه آکسفورد که در روز هفدهم ژوئن در فرودگاه تهران بازداشت شده است برايتان می‌نويسم. توسط رياست کالج مطلع شدم که محمدرضا جلائی‌پور يکی از دانشجويان طراز اول دانشگاه آکسفورد است و تاکنون توانايی‌های خود را به خوبی در دانشگاه آکسفورد نشان داده است. او برای انجام تحقيقاتش به زادگاهش ايران بازگشته بود و تا جايی که اطلاع دارم کار خلاف قانونی از او سر نزده است. اميد واثق می‌برم که جنابعالی آمادگی رسيدگی و بررسی وضعيت اين دانشجو را داشته باشيد و همچنين اميدوارم او به زودی امکان بازگشت به انگلستان و ادامه تحصيل را پيدا کند. محمدرضا جلائی‌پور توانايی آن را دارد که بر دانش دنيای آکادميک و نيز اعتلای کشورش ايران بيفزايد.

با کمال احترام
جان آ-هود
رئيس دانشگاه آکسفورد انگلستان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016