چهارشنبه 10 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه شماره دو مادران عزادار: سوگواری مادران عزادار ادامه دارد

سوگواری خاموش و آرام مادران عزادار، عصر شنبه ششم تيرماه ۸۸ در پارک لاله تهران، متاسفانه با هتک حرمت ، ضرب و شتم و دستگيری تعدادی از مادران و زنان جوان توسط نيروهای انتظامی و نظامی روبرو شد.
به رغم مما نعت نيروهای پليس از ورود زنان به پارک لاله و متفرق کردن افراد در پارک، بالغ بر ۵۰۰ تن از مادران توانستند در گوشه و کنار پارک بنشينند و سوگوار فرزندانی شوند که در راهپيمايی های مسالمت آميز و اعتراضی پس از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری شرکت کرده و شهيد شده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيرو فراخوان اوليه مادران عزادار ما تا پايان دادن به خشونت ها و آزادی کليه زندانيانی که برای اعتراض به تقلب های انتخاباتی دستگير شده اند به ويژه مادران دستگير شده در پارک لاله و مجازات قاتلان فرزندان مان شنبه های هر هفته از ساعت ۷ تا ۸ بعدازظهر در پارک لاله و ديگر پارک ها به سوگ می نشينيم .

آدرس پارک ها :
پارک لاله – بلوار کشاورز، نبش کارگر
پارک انديشه – شريعتی نرسيده به پل سيدخندان
پارک ملت – خيابان ولی عصر
پارک گفتگو- گيشا

مادران ! حس مادری مان ما را به دادخواهی از خون فرزندانمان و خواست آزادی فرزندان دربندمان واداشته است. از همه شما دعوت می کنيم با حضورتان در گوشه و کنار پارک های مذکور به اين حرکت خودجوش مادرانه بپيونديد. اعتراض تان را نسبت به مسئولان با سکوت؛ و همبستگی تان را با مادران عزادار و مردم حق طلب با آمدن تان نشان دهيد.
برادران و پسران ما در نيروهای انتظامی و نظامی!
ما مادران شما هستيم، با شما با احترام و مادرانه رفتار می کنيم، حرمت مادران را نگاه داريد و به مادران تان خشونت نکنيد تا به آه مادران دردمند گرفتار نشويد.

وعده ما شنبه ۱۳ تيرماه در پارک های لاله ، انديشه ، ملت و گفتگو

مادران عزادار
۸/۴/۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016