چهارشنبه 17 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمود احمدي نژاد؛ چهار سال ديگر جزء 10 کشور اوليم، ايلنا

محمود احمدي نژاد اعلام کرد ايران در چهار سال آينده به لحاظ سياسي جزء 10 کشور نخست دنيا قرار خواهد گرفت و از لحاظ اقتصادي نيز رشد بالايي خواهد داشت.وي که با راديو ايران مصاحبه مي کرد اين ترفيع درجه را ناشي از پيگيري سياست هاي دولت تحت امرش عنوان کرد و با تاکيد بر اينکه دولت نهم 5/6 درصد رشد اقتصادي داشته است، گفت؛ ادامه اين رشد ما را به اقتصادهاي بزرگ دنيا تبديل مي کند کما اينکه هم اکنون گزارش هاي اقتصادي سازمان ملل تاييد مي کند در چهار سال اخير چهار رتبه بالا آمديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا وي افزود؛ در سطح بين المللي هم اکنون جايگاه بالايي داريم اگر چه برخي دشمنان سعي کردند با برخي حرف ها روي خورشيد خاک بپاشند اما ايران در حال درخشيدن است. احمدي نژاد در بخش ديگر اظهاراتش انتخابات را مورد اشاره قرار داد و با تاکيد بر اينکه «انتخابات اخير زلزله يي به نظام غربي انداخت»، گفت؛ من هميشه فکر مي کردم چطور بايد از مردم تشکر کنم، بنابراين همه وجود خود را براي خدمت به اين مردم صرف خواهم کرد تا بتوانم باعث شادي خانواده ها شوم. وي با بيان اينکه «پس از انتخابات 22 خرداد دوران جديدي براي ملت ايران آغاز شده است»، افزود؛ بالاخره ملتي که رو به کمال است موانعي پيش رو دارد و اگر بناست به سطوح بالاتر برسيم بايد از اين موانع عبور کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016