یکشنبه 28 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتشار خبر استعفای رحيم مشايي در خبرگزاری آموزش و پرورش

خبرگزاري پانا : اسفنديار رحيم مشايي از سمت معاون اولي رياست جمهور استعفا داد .


شنيده هاي خبرنگار سياسي پانا حاکي است رحيم مشايي رييس سابق سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري کشور که با حکم پنجشنبه هفته گذشته در جلسه هيئت دولت در مشهد مقدس از سوي احمدي نژاد به عنوان معاون اول معرفي شد پس از اعتراض بسياري از چهره هاي اصولگرا مبني بر هزينه هاي فراواني که جريان اصولگرا از اين انتصاب رئيس جمهور در آينده پرداخت خواهد کرد از سمت معاون اولي رييس جمهوري استعفا داد ه است و متن نامه استعفاي رحيم مشايي خطاب به رييس جمهور به زودي منتشر مي شود .

گفتني است يکي از مهمترين انتقاد هاي مراجع عظام و جريان هاي اصولگرا به دکتر احمدي نژاد ، اظهار نظر ها و اقدامات اسفنديار رحيم مشايي در باره دوستي مردم ايران و رژيم صهيونيستي بود که با واکنش مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز جمعه روبرو شد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين شائبه حضور در مراسمي در ترکيه که زنان اقدام به رقص نمودند و يا مراسم حمل قرآن با رقص و آواز که در يکي از همايش هاي سازمان ميراث روي داد،از مهمترين اشکالاتي است که به مشايي وارد شده است.

لازم به ذکر است مخالفت چهره هاي شاخص جريان اصولگرا به رحيم مشايي جداي از مباحث فوق به نحوه مديريت وي در سازمان هاي فرهنگي – هنري شهرداري تهران و ميراث فرهنگي مي باشد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016