یکشنبه 28 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارشی از مراسم قدردانی از فعالین ستادهای موسوی و کروبی در شیراز، آوای وطن

مراسم قدردانی از فعالین ستادهای موسوی و کروبی با حضور صدها نفر در تالار احسان امروز ساعت ۱۸ برگزار شد. در این مراسم دکتر سپهر عضو مرکزی حزب مجاهدین انقلاب اسلامی و دکتر جلالی نماینده دور ششم مجلس و مسئول ستاد موسوی و مسئول کمیته پیگیری بازداشت شده گان و آقای خباز نماینده آیت ا... علی محمد دستغیب به سخنرانی پرداختند. در طول مراسم حاضران با شعار الله اکبر ‌و موسوی موسوی و مرگ بر چین و مرگ بر روسیه این مراسم را همراهی کردند.

سخنرانان هشدار دادند که علاوه بر جمهوریت نظام امروز اسلامیت نظام نیز به خطر افتاده . ترویج اسلام معاویه و دور شدن از اسلام ناب محمدی بزرگترین خطری است که امروز جامعه ما را تهدید می کند.

در جایی دیگر دکتر جلالی مسئول ستاد آقای کروبی ۴ هدف را هدف عمده این انتخابات می دانست:۱- پیروز شدن محمود احمدی نژاد ۲- اعلام رایی بیش از رای آقای خاتمی ۳ - از آنجایی که شخصیت آقای موسوی را شخصیتی محجوب می دانستند به این امید با اختلا ف زیاد سعی در شکست مهندس موسوی داشتند و فکر میکردند مهندس اعتراضی نمی کند.۴- از آنجایی که شخصیت شلوغی از آقای کروبی سراغ داشتند خواستند چنان او را به زانو در بیاورند که جرات اعتراض نداشته باشد و به همین دلیل او را پنجم اعلام کردند.

آقای مهندس موسوی و کروبی در بیاناتی جداگانه برای این مراسم قدردانی خود را از فعالین ستادهایشان اعلام کردند و وضعیت به وجود آمده را نه تنها شکست ندانستند بلکه آن را پیروزی بزرگ در جهت وحدت هر چه بیشتر مردم دانستند.آنها همچنان دولت برآمده از کودتا را فاقد مشروعیت دانستند و اعلام کردند تا پایان در کنار این موج سبز شکل گرفته می مانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در پایان این مراسم در حالیکه برگزار کنندگان این مراسم سعی در آرام کردن مردم داشتند اما حرکتی خودجوش صورت گرفت و در مقابل درب تالار احسان جمعیت شروع به سردادن شعار کردند . دوبت کودتا استعفا استعفا و رو سیه حیا کن کشورم رو حیا کن و زندانی سیاسی آزاد باید گرددو ... از جمله شعار های تظاهر کنندگان بود. شعارها حدود ۴۵ دقیقه به طول کشید و در این بین اتومبیل هایی که از آن مسیر رد می شدند با بوق زدن همراهی خود را اعلام می کنند و عابران با تجمع خود همراهیشان را رساندند. این مراسم با وارد شدن ماموران یگان ویژه و متفرق کردن جمعیت به پایان رسید.


برگرفته از آوای وطن


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016