سه شنبه 30 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمايت شون پن از اعتصاب غذای نیویورک

به گزارش رادیو زمانه، شون پن بازيگر سرشناس هاليوود و ريس الريچ روزنامه‌نگار مستقل آمريکايی که به همراه شون پن در سال ۲۰۰۵ به ايران سفر کرد، با انتشار بيانيه‌ای از اعتصاب غذای روشنفکران ايرانی حمايت کرده و خواهان پشتيبانی مردم آمريکا از «جنبش سياسی مردم ايران» شدند.

در اين بيانيه که در وب‌سايت نورکال فور ايران(norcal4iran) منتشر شده، شون پن و ريس الريچ، با انتقاد از سياست‌های گذشته آمريکا در مورد ايران، از موضع‌گيری اخير باراک اوباما رئيس جمهوری آمريکا در قبال رويدادهای اخير ايران، حمايت کرده و خواستار عدم دخالت آمريکا در امور داخلی ايران شدند.

آنها در اين باره نوشته‌اند: «حکومت آمريکا از نظر سياسی يا اخلاقی اين حق را ندارد که به مردم ايران بگويد چه بايد بکنند. ايرانيان خوب می‌دانند چه تصميمی بايد درباره خود بگيرند.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پن و الریچ افزوده‌اند: «به همين دليل، ديپلماسی شهروندی اين اندازه اهميت دارد. تظاهر‌کنندگان ايرانی از حمايت مردم آمريکا استقبال می‌کنند. جون بائز اخيرا آهنگ «ما پيروز می‌شيم» را به زبان فارسی اجرا کرد که در يوتيوب قرار گرفت.»

در پايان بيانيه شون پن و ريس الريچ خطاب به مردم آمريکا آمده است: «ما ازهمه شما می‌خواهيم که با شرکت در تظاهراتی که در روز ۲۵ ژوئیه در آمريکا و اروپا برگزار می‌شود، شرکت کرده و همبستگی خود را با مردم ايران اعلام کرده و با دخالت آمريکا در امور ايران مخالفت کنيد.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016