یکشنبه 4 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

متن اطلاعيه عبدالحسين روح‌الامينی، پدر محسن، درباره لغو مراسم ترحيم فرزندش، آفتاب

همدردی و اظهار محبت‌های شما همراهان که به طرق مختلف و به ويژه به صورت مکتوب واصل می‌شود حاکی از شکل‌گيری و برگزاری يک جلسه ختم مجازی با شکوه و پر از معنويت و راهگشا برای آينده کشور است.
آفتاب: دکتر عبدالحسين روح الامينی با صدور اطلاعيه‌ای از عدم برگزاری مجلس ترحيم برای فرزندش به دليل حفظ امنيت و آرامش مردم و پرهيز از هر گونه خشونت خبر داد و اعلام کرد که مصمم به پيگيری جدی برای روشن شدن تمامی ابعاد حادثه ناگوار کشته شدن فرزندش است.

به گزارش گروه سياسی آفتاب، متن اين اطلاعيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با بزرگداشت فرخنده روز سوم شعبان و ياد قافله سالار شهيدان و سرور آزادگان حضرت حسين بن علی (ع) بدينوسيله از محبتها و الطاف صميمانه مردم فهيم و دلسوز، مسئولان محترم نظام، نخبگان و اساتيد محترم دانشگاه و فعالان سياسی- اجتماعی از طيفهای مختلف در اظهار همدری و مشارکت در مصيبت فرزند دلبندمان زنده ياد محسن روح الامينی نجف آبادی تشکر و قدردانی می‌نماييم و با توجه به برخی اطلاعات واصله مبنی بر احتمال بروز التهاب و ناآرامی در مجلس بزرگداشت امروز يکشنبه ۸۸.۵.۴ و فقط به دليل حفظ امنيت و آرامش مردم و پرهيز از هر گونه خشونت از برگزاری اين مراسم صرف نظر می کنيم.

بديهی است اينجانب و خانواده‌ام با کمک ساير دوستان متعهد و انقلابی مصمم به پيگيری جدی برای روشن شدن تمامی ابعاد اين حادثه ناگوار و اصلاح برخی شيوه‌های ناکارآمد از طريق قانونی خواهيم بود.

همدردی و اظهار محبت‌های شما همراهان که به طرق مختلف و به ويژه به صورت مکتوب واصل می‌شود حاکی از شکل‌گيری و برگزاری يک جلسه ختم مجازی با شکوه و پر از معنويت و راهگشا برای آينده کشور است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016