یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمریکا درباره گزارش دستگیری توریست های آمریکایی در ایران تحقیق می کند، صدای آمریکا

وزارت امور خارجه آمریکا می گوید از دیپلمات های سوییس در تهران در خواست کرده است درباره گزارش های رسانه های ایران که سه توریست آمریکایی پس از ورود بدون اجازه به کشور دستگیر شدند، تحقیق کند.

العالم، شبکه تلویزیون دولتی عربی زبان ایران، گزارش می دهد مقامات امنیتی سه توریست آمریکایی را که بطور غیر قانونی از طریق مرز شمالی عراق وارد کشور شدند، دستگیر کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مقامات در منطقه خود مختار کردستان عراق می گویند توریست ها روز جمعه زمانی که ظاهرا وارد ایران شدند، در نزدیکی مرز کوهنوردی می کردند.

مقامات امنیتی کرد می گویند آخرین حرفی که از کوهنوردان شنیده شد زمانی بود که آنها با یک عضو دیگر گروه تماس گرفتند و گفتند وارد ایران شده اند و با سربازان روبرو شدند.

گروه توریست های آمریکایی اوائل هفته پیش وارد اربیل مرکز کردستان عراق شد، و در " احمد آوا" ، یک استراحتگاه کوهستانی در نزدیکی مرز ایران، توقف کرد.

مقامات کرد می گویند به توریست ها هشدار داده شده بود در ناحیه ای که در آنجا بازداشت شدند کوهنوردی نکنند، زیرا به مرز ایران بسیار نزدیک است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016