سه شنبه 13 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دفتر مهدی کروبی خبر فارس را تکذيب کرد: کروبی عصر دوشنبه در تجمعی شرکت نکرده است، سحام نيوز

سحام نيوز : دفتر مهدی کروبی با تکذيب خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس مبنی بر شرکت کروبی در تجمعی در تقاطع خيابان بهشتی - ولی عصر اعلام کرد : کروبی عصر امروز (دوشنبه) در تجمعی شرکت نکرده است و اين خبر کذب محض می باشد .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سحام نيوز دفتر مهدی کروبی با اعتراض به انتشار اخبار کذب در خبرگزاری فارس با صدور اطلاعيه ای اعلام کرد : عصر روز گذشته مهدی کروبی برای حضور در مراسم هفتم مرحوم سيف الله داد معاون سينمايی وزير ارشاد در دولت اصلاحات به مسجد نور واقع در خيابان فاطمی رفت و بنابراين محدوده خيابان بهشتی و ولی عصر محل عبور کروبی بوده ولی بر خلاف اخبار منتشر شده وی اقدام به پياده شدن از ماشين و يا سخنرانی برای مردم نکرده است . بنابر اعلام اين دفتر حتی کروبی برای حضور در اين مراسم تعجيل داشته و علی رغم حرکت مردم به سمت ماشينش هيچ گونه توقفی نداشته است .
گفتنی است خبرگزاری فارس با تيتری مبنی بر "حضور مهدی کروبی در تجمع غيرقانونی اغتشاشگران " مدعی آن شد که کروبی با حضور در تجمع مردم اقدام به سخنرانی و تحريک آنان کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016