سه شنبه 13 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فشار شديد بازجويی بر عبدالله مومنی و نگرانی از وضعيت سلامتی وی، ادوار نيوز

عبدالله مومنی سخنگوی سازمان دانش آموختگان در زندان اوين زير فشار شديد بازجويی قرار دارد.

به گزارش ادوارنيوز فاطمه ادينه وند همسر عبدالله مومنی با اعلام اين خبر گفت: همسرم عصر امروز با منزل تماس تلفنی گرفت و صدای او به قدری ضعيف و بريده بود که در کلام اول او را نشناختم. او در جملات کوتاه و بريده بريده خود تصريح کرد که در زندان انفرادی و زير فشار شديد بازجويی است

فاطمه ادينه وند با ابراز نگرانی شديد نسبت به سلامت همسرش گفت: اين اولين بار نيست که عبدالله مومنی بازداشت و زندان انفرادی را تجربه می کند اما لحن صدای او نحوه صحبتهايش نشان می داد که شديدا تحت فشار قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ادينه وند همچنين نسبت به زير فشر بودن فعالان سياسی برای اعتراف ساختگی هشدار داد و گفت:من در پايان تماس تلفنی به عبدالله تاکيد کردم که مبادا از فرص هايی که به اقای ابطحی دادند و او را مجبور به اعتراف ساختگی کرده اند بخورد!

همچنين احمد زيدآبادی دبيرکل سازمان دانش آموختگان نيز حوالی ظهر ديروز با همسرش تماس گرفت. مهديه محمدی به اعتمادملی گفت: صدای همسرم نسبت به تماس قبلی که در روز چهارشنبه صورت گرفته بود، کمی بهتر به نظر می‌رسيد و او گفت که احساساتش رقيق‌تر از قبل است. همسر زيدآبادی ادامه داد: برای کاستن از نگرانی‌های همسرم به او گفتم که ما از تحت فشار بودن شما مطلع هستيم و ديگر لازم نيست که به خانه و خانواده فکر کند زيرا شرايط ما خوب است.

محمدی افزود: با توجه به سابقه حضور همسرم در انفرادی به او گفتم که شما قبلا در انفرادی بوديد و تحمل خوبی داشتيد اما ايشان گفت که اين دفعه خيلی فرق می‌کند. محمدی تصريح کرد: فردی که در کنار همسرم بود به او اجازه نداد تا در مورد دادگاه روز شنبه و زندانيان ديگر صحبتی کند.همسرم به من گفت بازداشت مانند مرگ ناگهانی است و دنيا برای انسان بی‌ارزش می‌شود. تماس ديروز زيدآبادی با همسرش، سومين تماس او با خانواده‌اش بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016