دوشنبه 26 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقابل دفتر روزنامه اعتماد ملی و خيابان های اطراف آن ملتهب است، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس): روزنامه اعتماد ملی که از شب گذشته با دستور دادستانی تهران بصورت موقت توقيف و خيابانهای اطراف آن که با حضور حاميان کروبی و نيروهای انتظامی شلوغ شده، به شدت ملتهب است.

به گزارش خبرنگار "جرس" نيروهای انتظامی از آغاز به کار روزانه کارکنان روزنامه اعتماد ملی، در حوالی اين روزنامه مستقر شده بودند با ضرب و شتم حاميان کروبی و پراکنده کردن آنها، فضايی کاملا پليسی در اطراف اين روزنامه حاکم کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفته می شود قاضی مرتضوی صبح امروز در تماس با خبرگزاری مهر، گفته بود که اين روزنامه توقيف نشده است اما ساعتی بعد بازپرس شعبه سيزده دادسرای کارکنان دولت در نامه‌ای خطاب به معاونت مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: احتراما با توجه به اينکه روزنامه اعتماد ملی به مدير مسئولی آقای جواد حق‌شناس بر اساس شکايات متعدد خصوصی و عمومی تحت تعقيب بوده و علی‌رغم کثرت شکايت و موارد اتهامی و تذاکرات دادسرا و احضارهای مکرر کماکان به انتشار مطالب خلاف قانون و مجرمانه اصرار ورزيده است به نحوی که در شماره‌های اخير به چاپ مطالبی پرداخته که برخلاف امنيت ملی و مصالح عمومی کشور است لذا در راستای پيشگيری از وقوع جرايم مذکور مستندا به بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی و تبصره ۲ ماده ۶ قانون مطبوعات بلحاظ اصرار آن نشريه بر انتشار مطالب مجرمانه دستور فرمائيد تا اطلاع ثانوی از انتشار نشريه فوق ممانعت به عمل آمده و نتيجه به اين شعبه اعلام شود.

توقيف روزنامه اعتماد ملی در اولين روز کاری رياست جديد قوه قضائيه ، صادق لاريجانی، و ضرب و شتم مردم و دستگيری تعدادی از آنها در اطراف ساختمان اين روزنامه، نويد روزهای تلخی از دوران لاريجانی و قوه قضائيه می دهد.

***

استقرار نيروی انتظامی در مقابل روزنامه اعتمادملی، سحام نيوز

ساعت ۱۷:۰۰ - سحام نيوز- از دقايقی پيش نيروی انتظامی در مقابل روزنامه اعتمادملی و خيابان های اطراف مستقر شده است . به گزارش سحام نيوز به دنبال تردد گسترده مردم در پياده روی مقابل روزنامه اعتماملی نيروی انتظامی در اطراف ساختمان روزنامه مستقر شده است تا از برگزاری هر گونه تجمع احتمالی جلوگيری کند . گفتنی است که روز گذشته دفتر مهدی کروبی اعلام کرد که به علت عدم برگزاری تجمع از سوی منتقدان به کروبی روز دوشنبه نيز وی و حاميانش تجمعی را در مقابل روزنامه اعتمادملی برگزار نخواهند کرد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016