چهارشنبه 28 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرماندار تهران: پرداخت خسارت به اشخاص حقیقی که در جریان حوادث بعد از انتخابات دچار آسیب شده اند

فرماندار تهران گفت : دولت خدمتگزار به تبعيت از فرمايشات مقام معظم رهبري براي دلجويي از خانواده‌هاي حادثه ديده بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري آماده است به آن دسته از اشخاص حقیقی که در جریان حوادث بعد از انتخابات دچار آسیب شده اند، خسارت بپردازد.

دکتر حسین طلا، افزود: تنها افرادی مشمول این طرح خواهند بود که نقش موثر و تحریک کننده در وارد آمدن خسارت مالی و جانی به خود و دیگران را نداشته باشند.

معاون استاندار، به تشریح نحوه تامین،تخصیص و پرداخت غرامت به اشخاص یاد شده پرداخت و تصریح کرد: ارائه تقاضای شخص حقیقی خسارت دیده به فرمانداری تهران در محدوده شهرستان تهران همراه با ارائه مدارک و شواهد مستند، انجام تحقیق توسط فرمانداری در مورد صحت ادعای متقاضی، بررسی مورد از حیث انطباق آن با مصادیقی که مشمول دریافت خسارت ویژه هستند در شورای تامین تهران و اعلام نظر مثبت شورای تامین و در ادامه مراحل ونحوه تشخیص و تخصیص اعتبارات برای اشخاص خسارت دیده به شمار می روند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر حسین طلا،درباره افراد یا خانواده هایی که دچار خسارت جانی شده اند،اظهار داشت: جبران خسارات جانی وارده به فرد مجروح و یا خانواده متوفی (دیه، مجروحیت و فوت) که در اثر حوادث امنیتی حادث گردیده منوط به ارائه مدرک مبنی بر عدم دریافت خسارت از بیمه، دادگستری و یا سایر مراجع می باشد. ضمنا دریافت کننده خسارت جانی باید متعهد گردد در صورتیکه اقدام مجدد به دریافت دیه از بیمه، دادگستری یا ... نماید و یا تحت پوشش نهاد بنیاد شهید قرار بگیرد باید نسبت به بازپرداخت خسارت دریافتی بصورت یکجا اقدام نماید.

فرماندار تهران اضافه کرد: لذا کلیه دستگاه هایی که در این خصوص اعلام آمادگی و یا مصوبه ای داشته اند می بایست براساس دستورالعمل مربوطه اقدام نمایند. بدیهی است هرگونه پرداخت خارج از این روش غیرقانونی خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016