شنبه 14 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش شهرپيمايی سبزها در تهران، موج سبز آزادی

يک شب سبز و به ياد ماندنی

شب گذشته، شهرپيمايی سبزها با حضور گروهی از علاقه‌مندان جنبش سبز برگزار شد و دهها خودرو که سرنشينان آنها مچ بند، بادکنک و پارچه‌هايی به رنگ سبز همراه داشتند، در خيابان وليعصر تهران به حرکت درآمدند تا زنده بودن اين جنبش مردمی را بار ديگر نشان دهند.

به گزارش موج سبز آزادی، ديشب فعالان سبز ضمن به راه انداختن کارناوالی از جشن و شادی در شب نيمه رمضان، به استقبال برنامه‌های بعدی سبزها برای حضور در محافل معنوی سبز در شب‌های محتمل قدر و سپس حضور در راهپيمايی روز قدس رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشاهدات خبرنگار «موج سبز آزادی» حاکی است سرنشينان خودروها با نشان دادن علامت وی (V) با انگشتان خود به يکديگر و نيز به بوق زدن، حضور خود را به يکديگر اعلام می‌کردند.

بر اساس اين گزارش، در حالی که ماموران انتظامی و امنيتی نيز در صحنه غايب بودند، خودروهای بی‌خبر از اين برنامه نيز با بوق زدن و دست تکان دادن، حمايت خود را از حضور و اعتراض سبزها ابراز می‌کردند.

خبرنگار موج سبز آزادی همچنين گزارش می‌دهد که علاوه بر مسير ميدان وليعصر تا تقاطع عباس آباد، در حوالی ميدان ونک و بلوار کشاورز تهران نيز سبزها حضور فعالی داشته‌اند.

برخی خبرهای رسيده به «موج سبز آزادی» نيز نشان می‌دهد که در غياب ماموران پليس و ساعتی پس از حضور ناگهانی سبزها، برخی ماموران راهنمايی و رانندگی و شهرداری اقدام به بستن بخشی از فضای پيرامونی ميدان وليعصر در محدوده‌ی ورودی به بلوار کشاورز کرده‌اند تا تردد خودروها را محدود کنند.

گزارش رسيده ديگر نيز حاکی است در حوالی پارک ملت در خيابان وليعصر، گروهی از سرنشينان خودروها پياده شده و به همراه عابران برای دقايقی شعارهای الله اکبر و مرگ بر ديکتاتور سر داده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016