دوشنبه 16 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيات منصفه مطبوعات مدير مسوول روزنامه شرق را مجرم و مستحق تخفيف تشخيص داد، ايلنا

نشر مطالب خلاف واقع، نشر اکاذيب و اشاعه‌ فحشا و منکرات و مطالب خلاف عفت عمومی به دليل گفت‌وگو با ساقی قهرمان از اتهامات مدير مسسول روزنامه شرق اعلام شده است


ايلنا: روز گذشته اعضا هيات منصفه مطبوعات پس از استماع دفاعيات رحمانيان و وکيل روزنامه شرق وارد شده و مدير مسوول روزنامه شرق را مجرم و مستحق تخفيف در مجازات تشخيص داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا جلسه رسيدگی به اتهامات رحمانيان مدير مسوول روزنامه شرق روز گذشته در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران به رياست قاضی سيامک مديرخراسانی و با حضورهيات منصفه مطبوعات برگزار شد .
هيات منصفه مطبوعات پس از استماع کيفرخواست توسط نماينده دادستان و دفاعيات رحمانيان و وکيل وی وارد شور شد و مدير مسوول روزنامه شرق را در مورد اتهام اشاعه فحشا و منکرات و درج مطالب خلاف واقع بااتفاق آرا متهم را مجرم دانست و با اکثريت آرا در مورد اتهام فوق رحمانيان را مستحق تخفيف در مجازات تشخيص داد.
گفتنی است در کيفرخواست قرائت شده از سوی نماينده دادستان ،اتهام مهدی رحمانيان مدير مسوول روزنامه ”شرق“ نشر مطالب خلاف واقع و نشر اکاذيب با شکايت شهرداری شيراز و اشاعه‌ی فحشا و منکرات و مطالب خلاف عفت عمومی به دليل گفت‌وگو با ساقی قهرمان عنوان شده بود.
همچنين جلسه رسيدگی به اتهامات مدير مسوول روزنامه سياست روز که روز گذشته در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان تهران و با حضور هيات منصفه برگزار شد ، اعضای هيات منصفه پس از استماع کيفرخواست توسط نماينده دادستان و دفاعيات متهم ،وارد شور شد و مدير مسوول روزامه سياست روز را در خصوص اتهام درج مطالب خلاف واقع بااتفاق آرا مجرم ندانست.
هيات منصفه مطبوعات همچنين در مورد اتهامات مدير مسوول نشريه توليد که جلسه رسيدگی به اتهامات وی نيز روز گذشته در شعبه ۷۶ دادگاه کيفری استان و با حضور هيات منصفه مطبوعات برگزار شده بود ،‌پس از استماع کيفرخواست و دفاعيات متهم وارد شور شد و مدير مسوول نشريه را در خصوص اتهام مطرح شده در شکواييه مطروحه ، با اکثريت آرا متاهمرا مجرم دانست و با اتفاق آرا در خصوص اتهام فوق وی را مستحق تخفيف در مجازات تشخيص داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016