سه شنبه 17 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توضيح ايرانسل در مورد فرزند کروبی: اسپانسر هيچ يک از کانديداهای رياست جمهوری نبوده و نخواهيم بود، فردا

همکاری ايرانسل با اين شرکت از اسفند سال گذشته (۱۳۸۷) که اين شرکت نتوانست بدهی خود را در قبال خريد محصولات ايرانسل پرداخت نمايد به طول کامل از سوی ايرانسل قطع شده و از آن تاريخ تاکنون حتی يک سيم کارت و يا کارت شارژ به اين شرکت واگذار نشده است.
فردا: مدير روابط عمومی شرکت ايرانسل در تماس با «فردا»، خواهان انعکاس جوابيه اين شرکت در پاسخ به مطلب منتشره «فردا» به نقل از خبرگزاری فارس مبنی بر صدور حکم جلب علی کروبی گرديد.

در اين خبر، از شرکت ايرانسل نيز ياد شده بود.

متن اين جوابيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيرو انتشار خبری با عنوان "حکم جلب علی کروبی صادر شد" در خروجی مورخ ۱۵/۶/۸۸ آن رسانه وزين که طی آن مطالب کذبی عليه شرکت خدمات ارتباطی ايرانسل منتشر شده است توضيحات زير جهت تنوير افکار عمومی و به عنوان جوابيه جهت انتشار ارسال ميشود:

۱- شرکت پرشين تلکام (و نه تاگام) يکی از چندين شرکت توزيع کننده محصولات ايرانسل ميباشد که از سال ۸۵ و با عقد قرارداد با ايرانسل در زمينه توزيع سيم کارت و کارت شارژ با اين شرکت همکاری داشته است.

۲- همکاری ايرانسل با اين شرکت از اسفند سال گذشته (۱۳۸۷) که اين شرکت نتوانست بدهی خود را در قبال خريد محصولات ايرانسل پرداخت نمايد به طول کامل از سوی ايرانسل قطع شده و از آن تاريخ تاکنون حتی يک سيم کارت و يا کارت شارژ به اين شرکت واگذار نشده است.

۳- با وجود تامين زمان مناسب به شرکت پرشين تلکام از سوی ايرانسل، متاسفانه اين شرکت نتوانست بدهی خود را پرداخت نمايد. ناچارا ايرانسل برای وصول مطالبات خود از محل ضمانت نامه بانکی شرکت پرشين تلکام که توسط موسسه مالی اعتباری مولی الموحدين صادر شده بود اقدام نمود.

۴- به دليل استکاف موسسه مالی اعتباری مولی الموحدين از پرداخت وجه معادل ضمانتنامه، ايرانسل نسبت به وصول طلب خود از طريق چک شرکت پرشين تلکام نمود.

۵- به دليل بلامحل بودن چک فوق الذکر ايرانسل اقدام قانونی برای وصول طلب خود را به عمل آورد و به دليل برگشت چک، طی اقدام قضايی حکم بازداشت دو امضا کننده اين چک صادر شد که يکی از آنها آقای علی کروبی می باشد.

۶- در خصوص ادعای اينکه"شرکت فوق قرار بوده در قبال دريافت مبلغی هنگفت بخشی از کارهای تبليغاتی شرکت ايرانسل را انجام دهد که به علت عدم تحقق اين مسئله،‌ شرکت ايرانسل از علی کروبی مدير پرشين تاگام به اتهام تصرف غيرقانونی بيش از ۲ ميليارد تومان شکايت کرده است" موضوع فوق کذب محض بوده و به هيچ وجه صحيح نميباشد و شرکت پرشين تلکام هيچگونه نقشی در مجموعه تبليغاتی و اطلاع رسانی ايرانسل نداشته و ندارد.

۷- در خصوص ادعای اينکه "گفته می‌شود شرکت ايرانسل که يکی از اسپانسرهای مهدی کروبی در انتخابات رياست جمهوری بوده، حدود ۲ميليارد و چهارصد ميليون تومان کارت های اعتباری ايرانسل به شرکت خدماتی تبليغاتی پرشين تاگام تحويل داده اما اين شرکت از برگشت پول حاصل از فروش اين کارت ها خودداری کرده" لازم به ذکر است که ايرانسل يک شرکت خدماتی و اقتصادی است که در چارچوب پروانه فعاليت صادره از سوی دولت محترم جمهوری اسلامی ايران به خدمت رسانی و فعاليت اقتصادی مشغول است و اسپانسر هيچ يک از کانديداهای رياست جمهوری نبوده و نخواهد بود و هيچگونه فعاليت سياسی نداشته و نخواهد داشت و همواره خود را تابع سياست ها، قوانين، ارزش ها و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران ميداند، لذا ادعاهای فوق کذب محض و بی اساس ميباشند.

روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی ايرانسل


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016