یکشنبه 22 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه دستگيری ها در حلقۀ "معاونان کروبی"، ابراهيم امينی هم بازداشت شد، راديو بين المللی فرانسه

ناصر اعتمادی - ابراهيم امينی، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و از نزديکان مهدی کروبی بازداشت شد. به گزارش "موج سبز آزادی" ابراهيم امينی، نمايندۀ مجلس ششم ايران، عصر ديروز، شنبه، در منزلش در شيراز دستگير شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابراهيم امينی يکی از دو نمايندۀ مهدی کروبی در کميته پيگيری حقوق بازداشت شدگان و آسيب ديدگان حوادث پس از انتخابات رياست جمهوری دهم بود که با نمايندگان ميرحسين موسوی در همين زمينه همکاری می کرد و دفتر آن هفتۀ گذشته با حُکم دادستانی تهران مُهر و موم شد.

پيش از اين مرتضی الويری و عليرضا بهشتی دو عضو ديگر همين کميته بازداشت شدند.

اکنون بيم آن می رود که با انتشار گزارش هيئت سه نفره منصوب رئيس قوۀ قضائيه مبنی بر ساختگی بودن اسناد مهدی کروبی در مورد تجاوز جنسی به زندانيان رويدادهای اخير ايران، دامنۀ دستگيری ها بيش از اين گسترش يابد.

هيئت سه نفره ای که مرکب از غلامحسين محسنی اژه ای، ابراهيم رئيسی و علی خلفی از سوی صادق لاريجانی مسئول رسيدگی به موضوع تجاوز جنسی به زندانيان شده بود با انتشار گزارشی ادعا کرد که همۀ اسناد ارايه شده از سوی مهدی کروبی در اينباره ساختگی است و به همين خاطر نامبرده و "مباشران و معاونانش" بايد به اتهام نشر اکاذيب و ايراد تهمت و افترا و اقدام عليه امنيت ملی دستگير و محاکمه شوند.

با بازداشت ابراهيم امينی به نظر می رسد که دستگيری ها در حلقۀ باصطلاح "مباشران و معاونان" مهدی کروبی همچنان ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016