دوشنبه 23 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روايت عليخانی، نماينده مردم قزوين، از ديدار امروز کروبی با علی لاريجانی، ايلنا

- اين جلسه به دعوت علی لاريجانی برگزار شد
- در صورت لزوم و صلاحديد اين جلسات ادامه پيدا می‌کند


نماينده مردم قزوين ديدار امروز کروبی با رئيس مجلس را دوستانه،صميمی و مثبت اريابی کرد و گفت:نشستن و در کنار هم بودن بزرگان بسيار خوب و خير است .جلسه امروز هم در اين راستا بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قدرت‌الله عليخانی در گفت وگو با خبرنگار ايلنا در خصوص جلسه امروز کروبی با علی لاريجانی اظهارداشت: رييس مجلس شورای اسلامی پيشنهاد داده بودند که جلسه‌ای با مهدی کروبی برگزار شود . به همين دليل شب گذشته هماهنگی های لازم را با کروبی به عمل آوردم.
نماينده مردم قزوين ادامه داد: در حدود ساعت ۲ بعد ازظهر کروبی به مجلس آمد و يک نشست دو ساعته صميمی با علی لاريجانی در دفتر رييس مجلس برگزار شد.
وی جلسه امروز کروبی با لاريجانی را مثبت ارزيابی کرد و گفت: نشستن و در کنار هم بودن بزرگان بسيار خوب و خير است لذا جلسه امروز هم در اين راستا بود.
عليخانی در پاسخ به اين پرسش که آيا کروبی در جلسه امروز به گزارش هيات سه نفره قضايی اشاره کرد،اظهارداشت: خير اين مباحث مطرح نشد.
وی در پاسخ به پرسش ديگری مبنی براينکه آيا اين جلسات ادامه خواهد داشت، گفت:‌ در صورت لزوم و صلاحديد اين جلسات ادامه می يابد و تشخيص آن برعهده آقايان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016