سه شنبه 24 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا رحيمی معاون اول احمدی نژاد: درباره مدارک تحصيلی ام در آينده پاسخ می دهم، فارس

خبرگزاری فارس: معاون اول رئيس‌جمهور گفت: مدارک تحصيلی بنده نيز هيچ مشکلی ندارد و در وقت مناسب به مطرح‌کنندگان اين‌گونه بحث‌ها پاسخ خواهم داد.

محمدرضا رحيمی معاون اول رئيس جمهور در گفت و گو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس در پاسخ به سوالی در خصوص انتصاب استانداران توسط وی گفت: اين موضوع را تکذيب می‌کنم و در گذشته دولت نيز توضيحاتی را در اين خصوص ارائه کرده بود که انتصاب استانداران راه و روشی دارد و وزير کشور مبادرت به انتخاب استاندار می‌کند و اگر در دولت رای آورد کار خود را آغاز می‌کند و انتصاب استانداران از طرف بنده يا شخص ديگری غير از وزير کشور درست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سوال ديگری در خصوص مطرح شدن برخی شايعات در مجلس در خصوص مدرک تحصيلی وی پس از انتصاب به سمت معاون اول رئيس جمهورش اظهار داشت: بايد اين موضوع را از همان نمايندگانی پرسيد که قرار است در شروع کار مجلس در اين خصوص بحث های را مطرح کنند و مدارک تحصيلی بنده هيچ اشکالی ندارد و خود آنها يک مقدمه‌ای را فراهم می‌کنند و بر اساس آن مقدمه نيز تصميماتی را در خصوص افراد می‌گيرند و حرف های را مطرح می‌کنند که دارای اهميتی نيست. فردی که ۳۰ در دستگاه‌های مختلف دارای تجربه و خدمت است در حال حاضر از او ديگر در خصوص مدرک تحصيلی و اينکه چند کلاس سواد دارد سوال نمی‌شود و مدارک تحصيلی بنده نيز هيچ مشکلی ندارد.
معاون اول رئيس جمهور در ادامه گفت: بنده در مقام پاسخ گويی به اين افراد نيستم و در وقت خودش به آنها پاسخ خواهم داد و از دستگاه ذيربط به آنها داده خواهد شد.
وی افزود: اين افراد مشکلشان مدرک تحصيلی من نيست و مشکل آنها با دولت بر سر چيز ديگری است کما اينکه افراد بسياری هستند که با مدرک دکترای و تحصيلات عالی مورد قبول اين افراد نيستند.
رحيمی تصريح کرد: ما تنها به دنبال اين هستيم که به مردم بيشتر خدمت کنيم و شب و روز ما تنها برای خدمت به مردم وصل شد تا گره‌ای از کار مردم باز کنيم و ما اگر بخواهيم وقت خود را صرف پاسخگويی به اين چنين مسائلی که هر روز مطرح می‌شود بکنيم ديگر وقتی برای خدمت به مردم باقی نمی‌ماند و مشکل اين افراد انصافا چنين حرف‌های نيست بلکه با موارد ديگری در دولت مشکل دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016