یکشنبه 29 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس دادگستری استان تهران: دادگاه‌ متهمان کهريزک وکوی پس از تکميل پرونده‌ها برگزار می‌شود، ايسنا

*در صورت غيرعلنی بودن دادگاه بايد دلايل آن بيان شود


رييس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد که دادگاه‌ متهمان حوادث کهريزک و کوی دانشگاه بعد از تکميل پرونده‌ها برگزار می‌شود.

عليرضا آوايی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ايسنا، در مورد برگزاری دادگاه‌های مربوط به متهمان حوادث کهريزک و کوی دانشگاه اظهار کرد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خواسته‌ رهبری معظم انقلاب و مردم جامعه اين است که تخلفاتی که از طرف مقابل سر زده مورد رسيدگی قرار گيرد. در حکومتی که به عنوان حکومت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است همه انتظار اجرای عدالت را دارند؛ لذا به دنبال تکميل پرونده‌ها و رسيدن کيفرخواست‌ها از دادسرا، دادگاه مربوط به اين متهمان نيز برگزار خواهد شد.

آوايی افزود: علنی بودن يا غيرعلنی بودن دادگاه به تشخيص قاضی است منتهی اگر بناست غيرعلنی برگزار شود بايد دلايل آن به صورت قانونی بيان شود.

وی در مورد ابقای خود در سمت رياست کل دادگستری استان تهران به ايسنا، گفت: آنچه که ظواهر امر حکايت می‌کند دال بر ابقای بنده در اين سمت است اما برای خود من فرقی نمی‌کند. حکم جديدی دريافت نکرده‌ام و اساسا افرادی که ابقا می‌شوند همان احکام‌شان ادامه می‌يابد.

رييس کل دادگستری استان تهران، اضافه کرد: اگر تقدير ما بر رفتن باشد فرصتی برای انجام کارهای سبک‌تر پيدا می‌کنيم و اگر هم قرار شد بمانيم تا زمانی که باشيم کمافی‌السابق با انگيزه به کار خود ادامه خواهيم داد و تفاوتی ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016