سه شنبه 31 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جبهه مشارکت موج جديد دستگيری اعضای حزب را محکوم کرد، نوروز

جبهه مشارکت ايران اسلامی با انتشار بيانيه‌ای، با انتقاد از موج جديد دستگيری‌ها و فشار بر جوانان اصلاح‌طلب، دستگيری دو تن از اعضای جوان اين حزب، مهدی شيرزاد و حسين نعيمی‌پور را غيرقانونی خواند و خواستار آزادی هرچه سريع‌تر آنان شد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسم الله الرحمن الرحيم

امروز بيش از ۹۰ روز از بازداشت فرزندان اين مردم و فجايع پس از انتخابات ميگذرد.دستگيری تعدادی ديگر از فرزندان برومند ميهن،از جمله دو تن از اعضای جوانان جبهه مشارکت ايران اسلامی،آقايان نورانی نژاد و محموديان و نيز بازداشت مهدی ميردامادی فرزند دبيرکل سرافراز جبهه مشارکت ايران اسلامی اسير پرافتخار،دکتر محسن ميردامادی ، مهدی شيرزاد و حسين نعيمی پور فرزندان اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت سند ديگری بر ناکامی کودتای مخملی است.

در حالی که اين جماعت مدعی از صحنه بيرون کردن تمام اصلاح طلبان و نهادهای مرتبط با آنها از عرصه سياست کشور هستند،دستگيری اين جوانان عزيز که نمونه ای از ميليون ها جوان پرشور و باشعور ميهن عزيزمان هستند نشانه قبول درماندگی و قبول شکست آنها در برابر جنبش بزرگ ملت ايران برای احقاق حق خود از کودتاچيان ميباشد.تنها جرم اين عزيزان آن است که در يک روند قانونی و آشکار خواستار حاکميت عدالت اجرای قانون بوده و جويای حق و حقيقت هستند.بر اين اساس تنها در صورتی کودتاچيان ميتوانند رويای پيروزی خود را محقق بدانند که همه مردم ايران را دستگير کنند.

جبهه مشارکت ايران اسلامی،با ابراز تنفر از موج جديد دستگيری ها که به هدف ارعاب و فشار بر جوانان اصلاح طلب و به خصوص خانواده زندانيان سياسی صورت ميگيرد،به قوه قضائيه هشدار ميدهد که تداوم اين روند در ادامه راهی که مسئولان سابق قوه قضائيه اختيار کرده بودند سبب از رفتن کورسوی اميدی ميشود که در سايه تغييرات اخير قوه قضائيه و اصلاح امور ايجاد سده است.تسليم قوه قضائيه و بی ارادگی در برابر اراده غيرقانونی بعضی نهادهای نظامی و امنيتی آتشی است که خرمن انقلاب و جمهوری اسلامی را خواهد سوزاند و بيش از همه دود آن به چشم قوه قضائيه خواهد رفت.

جبهه مشارکت ايران اسلامی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016