شنبه 25 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: انتخابات مجمع عمومی خانه احزاب باطل می‌شود، مهر

عضو کميسيون ماده ۱۰ احزاب با اشاره به اخطار قبلی اين کميسيون به رئيس سابق خانه احزاب گفت: انتخابات و مجمع اخير خانه احزاب غير قانونی بوده و در جلسه بعدی کميسيون ماده ۱۰ ابطال خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسدالله بادامچيان که با خبرنگار مهر گفتگو می کرد، با اشاره به اينکه احزاب اصولگرا از مهلت ارائه شده از سوی کميسيون ماده ۱۰ احزاب به خانه احزاب برای رعايت مسائل قانونی اطلاع نداشتند گفت : بنابراين برگزاری مجمع عمومی به طور غير قانونی صورت گرفته وحال که مشخص شده اين مجمع بدون حضور نماينده وزارت کشور و نظر موافق کميسيون ماده ۱۰ و با عدم رعايت موازين قانونی تشکيل شده نمی توان به نتايج آن متعهد بود.

وی که خود در دوره دوم شورای مرکزی خانه احزاب ايران نايب رئيس آن بوه است ، تاکيد کرد: طبيعتا بايد انتخابات دوره چهارم شورای مرکزی و مجمع عمومی خانه احزاب تکرار شود.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکيد کرد : در مجمع جديد ضروری بود نقد و بررسی عملکرد دوره قبل خانه احزاب صورت بگيرد اما اينگونه نشد علاوه بر اين در مورد مسائل مالی خانه احزاب نيز اختلاف نظرهايی بين وزارت کشور و خانه احزاب وجود دارد و همچنين هويت اصلی خانه احزاب که می بايست خانه همه احزاب جمهوری اسلامی ايران باشد از بين رفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016