دوشنبه 27 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دادگستری: تشخيص برگزاری علنی دادگاه متهمان کهريزک بر عهده قاضی است، فارس

خبرگزاری فارس: وزير دادگستری اعلام کرد: تشخيص علنی و غير علنی بودن دادگاه متهمان کهريزک برعهده قاضی است، اگر تشخيص قاضی برگزاری علنی دادگاه باشد اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مرتضی بختياری در حاشيه‌ جلسه شورای سياستگذاری مالکيت معنوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد اين‌که دادگاه متهمان کهريزک علنی برگزار خواهد شد؟ گفت: در روزنامه خوانده‌ام در رابطه با کهريزک يکی از عزيزان پيشنهاد داده بود که دادگاه کهريزک علنی برگزار شود، پيشنهاد بنده هم نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره خبری که روی سايت وزارتخانه دادگستری به نقل از وزير دادگستری قرار گرفته مبنی بر اين‌که دادگاه متهمان کهريزک علنی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بخشی از صحبت‌های بنده را نوشته‌اند و بخش ديگر را منتقل نکرده‌اند. رسالت اصحاب رسانه اين است که محتوای صحبت را در نظر بگيرند و هنگامی که می‌خواهند انتخاب کنند، به گونه‌ای باشد که تيتر با محتوا هم خوانی داشته باشد.
وزير دادگستری درباره برگزاری علنی يا غير علنی دادگاه متهمان کهريزک گفت: طبق قانون تشخيص علنی يا غير علنی شدن برگزار شدن دادگاه با قاضی است اگر تشخيص داد دادگاه علنی برگزار شود علنی برگزار می‌شود اما اگر تشخيص داد که نيازی به برگزاری علنی دادگاه نيست، نظر قاضی است.
بختياری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر برگزاری ۵ جلسه از دادگاه متهمان حوادث پس از انتخابات به صورت علنی و متوقف شدن اين دادگاه‌ها گفت: اگر قرار باشد دادگاه تشکيل شود و علنی يا غير علنی باشد قطعاً به مردم ايران اطلاع رسانی خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016