دوشنبه 27 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد زيدآبادی همچنان ممنوع الملاقات است، مهديه محمدی، همسر زيدآبادی: خداوند تقاص مظلوم را از ظالم می‌گيرد، ادوارنيوز

ادوارنيوز: برای پنجمين هفته متوالی از ملاقات خانواده با دکتر احمد زيدآبادی دبيرکل سازمان دانش آموختگان ايران ممانعت به عمل آمد.

مهديه محمدی همسر احمد زيدآبادی، با اعلام اين خبر که امروز (دوشنبه) نيز پس از مراجعه به زندان اوين موفق به ملاقات با همسر خود نشده است، گفت: "اکنون ۳۵ روز است که در بی خبری مطلق از آقای زيدآبادی به سر می‌بريم و در اين مدت حتی از تماس تلفنی برای ايشان هم دريغ کرده‌اند".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر احمد زيدآبادی در ادامه با اعلام اعتراض خود به اين عملکرد غيرقانونی مراجع قضايی و امنيتی گفت: "حق قانونی ملاقات در زندان اوين به يک ابزار شکنجه بدل شده است و از اين طريق از سويی احد زيدآبادی و از سوی ديگر من و فرزندانم را آزار و اذيت می‌کنند".

مهديه محمدی با طرح اين سوال که "درحالی که در آغاز پنجمين ماه بازداشت موقت آقای زيدآبادی هستيم چه دليلی برای ممانعت از ملاقات ما وجود دارد" خواستار اجرای حق قانونی خود برای ملاقات با همسرش شد.

همسر احمد زيدآبادی، دبيرکل سازمان ادوارتحکيم وحدت همچنين افزود: "من و فرزندانم به خدا و روز جزا اعتقاد داريم و قطعا خداوند تقاص مظلوم را از ظالم خواهد گرفت".

مهديه محمدی بار ديگر دليل اين روند غيرقانونی را وارد آوردن فشار عليه آقای زيدآبادی دانست و افزود:‌ "برای آنکه احمد پای يک ندامتنامه را امضاء کند همسرم را تحت شکنجه‌هايی قرار داده‌اند که ابعاد آن هنوز هم برای ما روشن نيست".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016