دوشنبه 27 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهارده دانشجوی دانشگاه آزاد تهران مرکز ممنوع‌الورود شدند، بامدادخبر

بامدادخبر: انتظامات واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، از صبح امروز (دوشنبه)، از ورود دست‌کم چهارده نفر از دانشجويان اين دانشگاه، به اين واحد جلوگيری کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار بامدادخبر، از صبح امروز، ماموران پرشمار انتظامات با استقرار در مقابل درب دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و تطبيق کارتهای دانشجويی دانشجويان با ليستی که در اختيارشان گذاشته شده بود، حکم ممنوع‌الورودی چهارده نفر از دانشجويان را به آنان اعلام کرده‌اند.

اين درحالی‌است که همزمان، حضور نيروهای لباس‌شخصی در اطراف اين دانشگاه، کاملا مشهود می‌باشد.

بنابرهمين گزارش، هم‌اکنون دانشجويان اين دانشگاه مشغول جمع‌اوری امضا، در اعتراض به اين عمل مسوولان دانشگاه هستند. پيش از اين نيز تعدادی از فعالان دانشجويی اين واحد دانشگاهی از سوی رياست دانشگاه تهديد به اخراج و چهار نفر از دانشجويان نيز به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات در چهارراه وليعصر احضار گرديده بودند.

گفتنی‌است دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، از آغاز سال تحصيلی جديد، شاهد سه اعتراض بزرگ دانشجويی به نتايج انتخابات دهم و حوادث خشونت‌بار پس از آن بوده است و فعالان دانشجويی اين دانشگاه اعلام کرده‌اند که در روزهای سه‌شنبه هر هفته به اين اعتراض‌ها ادامه خواهند داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016