پنجشنبه 7 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هنگامه شهیدی: مگر كساني كه در زيرزمين اوين مرا كتك زندند‏ به كميته انضباطي معرفي شدند؟، نوروز

مسئولان حفاظت اطلاعات زندان از هنگامه شهيدي خواستند تا اعتصاب غذاي خود را بشكند‏ درغير اينصورت به كميته انضباطي زندان معرفي خواهد شد.

هنگامه شهيدي‏ روزنامه‌نگار و فعال حقوق زنان در آخرين تماس خود از زندان با اعلام اين خبر به نوروز گفت: مگر كساني كه در زيرزمين زندان اوين مرا به باد كتك گرفتند‏ به كميته انضباطي معرفي شدند؟!

شهيدي كه به بند عمومي منتقل شده و با 3نفر ديگر در يك سلول به سر مي برد، در ادامه افزود: دو شب پيش با خدعه و نيرنگ و با وعده آزادي مرا تا درب زندان اوين بردند، اما پس از تحمل فشار عصبي شديد بجاي آزادي، وزارت اطلاعات مرا تحويل سازمان زندان ها داد و الان در اندرزگاه اوين هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش نوروز، اين روزنامه نگار از دو شب قبل دست به اعتصاب غذا و دارو زده است. اين درحالي است هنگامه شهيدي از بيماري قلبي و افسردگي رنج مي برد تا جايي كه روزي 28 عدد قرص مصرف ميكند. ادامه اعتصاب غذاي او با توجه به وضعيت روحي و جسمي اش خطرناك است.

از سوي ديگر آزاده شهيدي، خواهر هنگامه شهيدي در گفتگو با نوروز گفت: از دو هفته قبل تاكنون امکان ملاقات حضوري با هنگامه را نداشتيم؛ ديروز نیز با او به صورت كابيني ملاقات كردیم.

او كه به شدت نگران وضعیت سلامت خواهرش بود، به نوروز گفت كه متاسفانه هنگامه به بند مناسبي منتقل نشده و به هيچ وجه از انتقال به بند عمومي راضي نيست.

هنگامه شهيدي، نزديك به 5 ماه است كه دربند كودتاگران اسير است. او كه مشاور امور زنان ستاد انتخاباتي مهدي كروبي بود، در تاريخ 24 تيرماه و پس از كودتاي انتخاباتي بازداشت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016