یکشنبه 10 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار گسترده فعالان کمپين يک ميليون امضا به دادگاه، تغيير برای برابری

تغيير برای برابری – ظرف چند روز اخير احضار گسترده فعالان کمپين به بازپرسی امنيت آغاز شده است.

برخی از فعالان کمپين طی دو روز گذشته بادريافت احضاريه ای که در تاريخ ۲۹ مهر ماه صادر شده است برای ادای پاره ای از توضيحات به شعبه ۳ بازپرسی دادسرای امنيت به دادگاه احضار شده وبه آنان گفته شده که بايد طرف سه روز به دادسرای امنيت مراجعه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خديجه مقدم، جلوه جواهری، کاوه مظفری ، مريم مالک و پريسا کاکايی از جمله احضار شدگان هستند. خديجه مقدم علاوه بر احضار ممنوع الخروج هم شده است . اودراين باره می گويد:« من برای حضور در جلسه دادگاه به شعبه ۳۰ رفته بودم و اتهام ام هم مربوط به تمرد از دستور پليس جلوی سفارت فلسطين بود در آنجا فهميدم که شش ماه هست که به دستور قاضی سبحانی ممنوع الخروج هم شده ام .بعد از دادگاه وقتی به خانه برگشتم احضاريه ای از شعبه۳ بازپرسی دريافت کردم».

گفتنی است تعداد بيشتری از فعالان کمپينی در طی هفته گذشته و به صورت تلفنی احضار شده اند که برای حضور خود در دادگاه درخواست احضاريه کتبی کرده اند. فعالانی که احضاريه کتبی داريافت کرده اند در دادگاه حاضر خواهند شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016