چهارشنبه 13 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: تكاپوی رسانه های بيگانه ناكام ماند؛ راهپيمايی ۱۳ آبان در تهران باشكوه تر از سال های قبل برگزار شد

ميزان حضور گسترده مردم در مراسم روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در برابر لانه جاسوسي چندين برابر سال‌هاي گذشته ارزيابي مي‌شود،گروه‌هاي دانشجويي،‌دانش‌آموزي و اقشار مختلف مردم در دسته‌هاي جداگانه همچنان به درياي مواج مردمي مي‌پيوندند.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، گروه انبوهي از جمعيت مردمي در برابر لانه جاسوسي شعار مرگ بر آمريكا را سر مي‌دهند. دقايقي پيش نيز نمايندگان مردم با تعطيل كردن مجلس به اين جمعيت پيوسته‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش‌هاي دريافتي از خبرنگاران فارس در اين مراسم حاكي است به رغم تكاپوي رسانة‌هاي بيگانه و برخي از جريان‌هاي مشكوك سياسي طي ماه‌هاي اخير براي ايجاد انحراف در برگزاري مراسم روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در اولين دقايق آغاز اين مراسم،‌شركـت كنندگان چند صد هزار نفر برآورد شده‌اند كه گروه‌هاي مختلف دانشجويي،‌دانش‌آموزي و اقشار مردم در دسته‌هاي جداگانه همچنان به درياي مواج مردم مي‌پيوندند.

برپايه اين گزارش،‌ تعداد شركت‌كنندگان مراسم امسال دهها برابر بيش از شركت‌كنندگان سال‌هاي گذشته هستند كه اين جمعيت انبوه مردمي واكنشي به تكاپوي رسانه‌‌هاي بيگانه در فضاي مجازي و تبليغات رسانه‌اي آنان براي تضعيف روحيه مردم و كاهش حضور آنان بوده است.

خبرنگاران و گزارشگران رسانه‌هاي بيگانه مسحور حضور توفنده مردم غيرتمند ايران اسلامي به ارسال گزارش‌هايي درباره اين مراسم مي‌پردازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016