پنجشنبه 5 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاکمیت مردم آری، ولایت فقیه نه! سخنران: ابوالحسن بنی صدر، ۲۸ نوامبر - دانشگاه کلن

بحث آزاد

پیرامون چگونگی گذار از بحران به دمکراسی در ایران

سخنران : آقای ابوالحسن بنی صدر

هموطن عزیز !

در پی مبارزات بی امان و خستگی ناپذیر ملت ایران بر ضد استبداد و وابستگی دیر پای مستولی و حاکم بر وطن که نزدیک به سه دهه زیر پوشش دین، صدمات و ضایعات جبران ناپذیری بر کشور وارد آمده است، نظر ما بر اینست که با برگزاری بحث های آزاد در زمینه اندیشه و عمل و نگاه نقادانه به تاریخ مبارزات مردم ایران در دوران معاصر، به طرحی نو و راه کارهای در خور برای بازیافت استقلال وآزادی و بنا بر این، مردم سالاری می توانیم دست یابیم. زمان، بیشتر از همیشه، زمان شرکت در جنبشی همگانی برای رهائی وطن از چنبره نظام ولایت فقیه است.

بنابراین دعوت عام ما ازهمه ایرانیانی است که نسبت به سرنوشت وطن خویش احساس مسئولیت کنند و بر آنند که با شرکت خود در تبادل اندیشه ها، می خواهند، با پیشنهاد اندیشه آزادی و روش زیست مستقل و آزاد، در جنبش مردم خود شرکت کنند.

زمان: شنبه 28 نوامبر 2009 ساعت 18 تا 22

مکان: دانشگاه کلن

Hörsaal XXIV, WiSo-Gebäude (Hauptgebäude), Universität Köln,

Sie erreichen Uni. Mit Straßenbahn Linie 18 Richtung Klettenberg, in Neumarkt umsteigen, mit Straßenbahn Linie 9 Richtung SülZ, Station UNI-KÖLN aussteigen!

برگزار کننده: مجمع ایرانیان شهر کلن



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016