دوشنبه 2 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايلنا: روزنامه همشهری توقيف شد، مهر: همشهری توقيف نشده است، ايلنا: همشهری رفع توقيف شد

اين دستور توقيف به دليل درج يک آگهی گردشگری است که در تصوير مندرج آگهی ياد شده عکس يکی از مراکز مربوط به فرقه بهائيت به چاپ رسيده است.

روزنامه همشهری با اعلام هيات نظارت بر مطبوعات از امروز به مدت يک هفته توقيف شد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، اين دستور توقيف به دليل درج يک آگهی گردشگری است که در تصوير مندرج آگهی ياد شده عکس يکی از مراکز مربوط به فرقه بهائيت به چاپ رسيده است.

مديرمسوول روزنامه همشهری در تلاش است تا حکم ياد شده را از امروز به آخر هفته انتقال دهد.

[آگهی گردشگری درج شده در روزنامه همشهری]

خبرگزاری مهر: مدير مسئول همشهری توقيف اين روزنامه را تکذيب کرد

در حالی که برخی رسانه ها از توقيف موقت روزنامه همشهری با حکم هيئت نظارت بر مطبوعات خبر داده اند ، اين موضوع رسما تکذيب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر علی اصغر محکی مدير مسئول روزنامه همشهری در پاسخی کوتاه به سوال خبرنگار مهر در اين زمينه گفت: شايعات منتشر شده توسط برخی رسانه های رسمی و مجازی مبنی بر توقيف موقت يا جلوگيری از انتشار همشهری به هيچ وجه صحت ندارد.

وی با تاکيد بر اينکه "همشهری همچنان ميهمان مخاطبان فرهيخته خود خواهد بود" افزود: اين گونه مطالب منتشره که فاقد پايه و اساس است ، آرامش فضای سياسی و اجتماعی و اعتماد عمومی به دستگاههای نظارتی کشور را مخدوش می کند.

محکی يادآور شد که مرجع اصلی اعلام چنين اخباری صرفا مجاری قضايی و يا هيئت محترم نظارت بر مطبوعات است و تعجيل در انتشار چنين اخباری به اعتبار رسانه ها نيز لطمه خواهد زد.

يادآور می شود ساعتی پيش برخی رسانه ها خبر داده بودند که در جلسه هيئت نظارت بر مطبوعات ، روزنامه همشهری به مدت يک هفته توقيف شده است .

در عين حال ، دو عضو هيئت نظارت بر مطبوعات نيز در گفتگو با مهر توقيف موقت همشهری را تکذيب کردند.

***

ايلنا: روزنامه همشهری رفع توقيف شد

با رايزنی های انجام گرفته روزنامه همشهری که با اعلام هيات نظارت بر مطبوعات از امروز به مدت يک هفته توقيف شده بود، بعد از چند ساعت رفع توقيف شد .

با رايزنی های انجام گرفته از سوی مسوولان نشريه ، روزنامه همشهری که با اعلام هيات نظارت بر مطبوعات از امروز به مدت يک هفته توقيف شد، بعد از چند ساعت رفع توقيف شد .
به گزارش خبرنگار ايلنا، دستور توقيف اين روزنامه صبح امروز به دليل درج يک آگهی گردشگری صادر شده بود که در تصوير مندرج آگهی ياد شده عکس يکی از مراکز مربوط به فرقه بهائيت به چاپ رسيده يود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016