سه شنبه 10 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ايرنا: دستگيری ۵۰ اغتشاش‌گر ضدانقلاب در کنسرت گوگوش در دبی

ايرنا: يک منبع موثق روز سه شنبه به خبرنگار ايرنا در دبی گفت: اين افراد که به صورت از قبل برنامه ريزی شده در رديف های جلوی سکوی اجرای کنسرت نشسته بودند، با آغاز برنامه گوگوش شروع به شعار دادن عليه مقامات جمهوری اسلامی کردند.
وی افزود: پليس امنيتی دبی بلافاصله اين گروه را که حدود ۵۰ نفر بودند، بازداشت و از محل خارج کرد.
يک منبع ديگر نيز با تاييد اين خبر گفت: پليس امنيتی دبی که بدون لباس فرم در محل حضور گسترده داشت، اجازه هيچگونه سر دادن شعار عليه مقامات جمهوری اسلامی ايران را به اغتشاشگران نداد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پليس امنيتی دبی نيز در اين رابطه اعلام کرده است:مقامات جمهوری اسلامی ايران مورد احترام دولت امارات قرار دارند و هر گونه شعار عليه مقامات جمهوری اسلامی خلاف قوانين اين کشور است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
در جريان کنسرت گوگوش که يکشنبه شب در محل نمايشگاه های دبی برگزار شد، بيش از ۱۲ هزار نفر حضور يافته بودند.
اين خواننده که مواضع ضد انقلابی نيز دارد، در جريان اين کنسرت يک لباس فسفری زرد رنگ پوشيده بود که در زير نور، سبز به نظر می رسيد.
وی تصميم داشت که با حرکات ضد انقلابی تماشاگران خود را وادار به سر دادن شعارهای ضدانقلابی عليه جمهوری اسلامی کند که با دستگيری گروه اوليه که مشخص بود با هماهنگی در رديف های جلو قرار گرفته بودند، اين حرکت توسط پليس امنيتی دبی خنثی شد.
بيشتر افرادی که برای تماشای کنسرت اين خواننده دوران طاغوت در سالن محل برگزاری حضور يافته بودند، حالت غير عادی و مست داشتند و بوی تند مشروبات الکلی سراسر محوطه را پوشانده بود.
در بيرون محوطه محل برگزاری کنسرت گوگوش و داخل سالن هيچگونه مامور اماراتی با لباس فرم ديده نمی شد، ولی تدابير شديد امنيتی توسط افرادی که لباس متحدالشکل مشکی از ديگران جدا شده بودند، برای اعمال نظم و کنترل محل ديده می شد.
تاکنون پليس دبی از سرنوشت افراد دستگير شده در جريان کنسرت گوگوش گزارشی منتشر نکرده است، ولی بر اساس قانون امارات اينگونه افراد از اين کشور اخراج می شوند.
گفتنی است فائقه آتشين معروف به "گوگوش" در شرايطی به جمع حاميان براندازی نظام جمهوری اسلامی ايران پيوسته که در اوج کشتار رژيم پهلوی ، به آوازخوانی در شوهای مبتذل و بازيگری در فيلمهای مستهجنی چون در امتداد شب مشغول بوده است .
فائقه آتشين (گوگوش) در سال ۱۳۷۹ از طريق کارچاق کنی فرزند يکی از مقامات عالی رتبه سابق و با هدف کسب منافع مالی مشترک در برگزاری کنسرت های خارجی ، از ايران خارج و به امريکا مهاجرت کرد.
گفتنی است در جريان رقابتهای نهمين دوره انتخابات رياست جمهوری،رجبعلی مزروعی نيز طی سخنانی در شهر بندرعباس اعلام کرده بود:اصلاح طلبان طيفی هستند که از گوگوش تا سروش در آنها وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016