چهارشنبه 11 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واگذاری ايران خودرو و سايپا به بخش خصوصی تا پايان اسفند، مهر

رئيس سازمان خصوصی سازی از واگذاری دو غول صنعت خودروسازی ايران ( ايران خودرو و سايپا) تا پايان امسال خبر داد.
غلامرضا حيدری کردزنگنه در گفتگو با مهر از واگذاری ايران خودرو و سايپا تا پايان امسال بر اساس قانون بودجه سال ۸۸ خبرداد و گفت: با توجه به اين امر تاخيری در واگذاری اين دو شرکت وجود ندارد و مهلت قانونی برای واگذاری آنها پايان امسال است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس سازمان خصوصی سازی همچنين در مورد آئين نامه قيمت گذاری شرکتهای دولتی نيز بيان کرد: آئين نامه قيمت گذاری به روزترين و جديدترين آئين نامه در سطح بين المللی است و از روشهای بسيار پيشرفته حسابداری، حسابرسی و مالی بهره گرفته است.

وی افزود: در اين آئين نامه روشهای سودآوری، خالص دارايی ها، ميانگين و روشهای ديگری برای قيمت گذاری سهام شرکتهای دولتی که واگذار می شوند، پيش بينی شده است.

کردزنگنه با تاکيد بر اينکه بر قيمت گذاری ۲۷۵ شرکت دولتی که طی ۴ سال گذشته واگذار شده اند، هيچگونه ايراد و اشکالی وارد نيست، تصريح کرد: بر اين اساس، هيچ يک از شرکتها به دليل قيمت گذاری ابطال نشده اند.

وی با تاکيد بر واگذاری مديريت بر اساس مالکيت سهام نيز گفت: تاکنون موردی مبنی بر اينکه سهام شرکتی واگذار شده ولی مديريت آن واگذار نشده، وجود نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016