شنبه 14 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بسیج ‌دانشگاه ‌تهران: 16 آذر مجلس ترحیم سبزها، برنا

مسوول سیاسی بسیج دانشگاه تهران گفت: تجربه چند ماه اخیر نشان داده ورود جریان سبز در مناسبت های خاص انگیزه نیروهای متعهد به انقلاب و نظام را برای حضور در صحنه چند برابر كرده و این روز ها به بستری برای ریزش نیروهای این جریان تبدیل شده اند. با تجربه ای كه از روز قدس و 13 آبان داریم به نظر می رسد كه 16 آذر مجلس ترحیم جریان سبز خواهد بود.

"محمد ذوقی" مسوول سیاسی بسیج دانشگاه تهران در گفت و گو با برنا گفت: حادثه تاریخی سال 1332 مربوط به موضوعی بود كه به روحیه استكبار ستیزی آن دانشجویان بود و این دانشجویان كه آمریكا را منشا بسیاری از مشكلات و خباثت های جامعه می دانستند با اعتراض خود به درجه شهادت نایل شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در طول این چند سال یعنی از سال 32 تا به امروز هر زمان كه بحث 16 آذر مطرح می شد همیشه فضای این روز با روحیه آرمان خواهی و استكبار ستیزی گره خورده بود و بحث های آرمانی دانشجویان در فضای 16 آذر مطرح می شد.

ذوقی اظهار داشت: ما شاهد این هستیم كه مناسبت هایی كه به روحیه استكبار ستیزی و تحقق اسلام بازمی گردد مثل روز قدس، 13 آبان و 16 آذر روز هایی هستند كه جریان سبز تصمیم دارد با برنامه ریزی وارد عمل شده و به خیال خود جریان خود را زنده نگه دارند و به این ترتیب از فضای ضد استكباری واقعی در جهت تایید استكبار جهانی بهره ببرد.

دبیر سیاسی بسیج دانشگاه تهران تصریح كرد: تجربه چند ماه اخیر نشان داده ورود جریان سبز در مناسبت های خاص انگیزه نیروهای متعهد به انقلاب و نظام را برای حضور در صحنه چند برابر كرده و این روزها به بستری برای ریزش نیروهای این جریان تبدیل شده اند.

وی خاطر نشان كرد: با تجربه ای كه از روز قدس و 13 آبان داریم به نظر می رسد كه 16 آذر مجلس ترحیم جریان سبز خواهد بود و با حضور پررنگ تر دانشجویان انقلابی در صحنه شاهد ریزش و افول نیروهای وابسته به جریان سبز باشیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016