دوشنبه 16 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش فارس از ۱۶ آذر دانشگاه تهران: دانشجويان طرف‌دار دولت چهار هزار نفر بودند، هواداران موسوی ۳۰۰ نفر

حضور چشم‌گير ۴ هزار نفر دانشجو در دانشگاه تهران

خبرگزاری فارس: ۴ هزار نفر از دانشجويان دانشگاه تهران با حضور چشمگير در مراسم بزرگداشت روز دانشجو بارديگر با آرمان‌های نظام و انقلاب بيعت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، نزديک به ۴ هزار نفر از دانشجويان دانشگاه تهران در ادامه تجمع خود که به مناسبت روز دانشجو در اين دانشگاه برگزار کردند، پس از اقامه نماز ظهر و عصر، با شعارهايی همچون "علمدار ولايت، دانشجويان فدايت "‌، " مرگ بر منافق "، "منافق حيا کن، دانشگاه را رها کن "، "خونی که در رگ ماست، هديه به رهبر ماست "، "مرگ بر آمريکا "‌و " مرگ بر اسرائيل " به سمت سردر اصلی دانشگاه تهران حرکت کرده و پس از آن به سمت سردر اصلی دانشگاه فنی به حرکت خود ادامه دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در مقابل سردر دانشکده فنی حدود ۳۰۰ نفر از طرفداران موسوی جمع شده بودند که دانشجويان ولايی دانشگاه تهران دور آنها به شکل يک نيم‌دايره جمع حلقه زده و طرفداران کانديدای شکست خورده در ميان آنها محصور شدند.
در اين ميان هواداران موسوی با شعار "ياحسين، ميرحسين " قصد عرض اندام داشتند که دانشجويان ولايتمدار دانشگاه تهران با شعارهايی همچون "مرگ بر مزدور ماهواره‌ای "، "موسوی دروغگو تاريخ تولدت کو "‌ و "علمدار ولايت دانشجويان فدايت "‌ طرفداران موسوی را از صحنه کنار زده و به سمت دانشکده فنی حرکت کردند.
بنابر اين گزارش در اين بين درگيری‌های محدودی بين دانشجويان ولايتمدار دانشگاه تهران و طرفداران موسوی رخ داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016