سه شنبه 17 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دومين تلاش برای حمله به زهرا رهنورد، هم‌ميهن

گروهی از زنان لباس شخصی پيش از ظهر سه شنبه به دانشکده هنرهای زيبا هجوم بردند تا به دکتر زهرا رهنورد همسر مير حسين موسوی حمله کنند. زنان لباس شخصی روز گذشته نيز رهنورد را را با اسپری فلفل مورد حمله قرار داده بودند.

به گزارش هم ميهن به نقل از شاهدان، اين گروه ۱۳- ۱۲ نفره که دانشجو نبودند از ساعات اوليه صبح تا يک بعد از ظهر در دانشکده هنرهای زيبا کمين کرده بودند تا بتوانند با به دست آوردن فرصت دکتر رهنورد را مورد حمله قرار بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با وجود آن که رهنورد هم ظهر و هم عصر امروز کلاس تدريس برای دانشجويان دکترا داشت حراست دانشگاه تهران برای جلوگيری از آسيب ديدن او، با آوردن يک خودرو به دانشکده هنرهای زيبا از همسر ميرحسين موسوی خواست هرچه سريعتر دانشگاه را ترک کند.

اين گزارش حاکی است در حالی که زنان لباس شخصی همچنان در محوطه دانشکده کمين کرده بودند، دکتر زهرا رهنورد با خودرو حراست که توسط سه تن از ماموران همراهی می شد دانشگاه تهران را ترک کرده است.

گفتنی است همسر مهندس موسوی روز دوشنبه نيز از سوی زنان بسيجی مورد حمله قرار گرفت. اين افراد از فاصله ۲۰ تا ۲۵ سانتی گاز فلفل بر صورت رهنورد پاشيدند که منجر به تنگی نفس و نابينايی موقتش شد.

مهندس مير حسين موسوی نيز روز سه شنبه در برابر در فرهنگستان هنر با موتور سوارانی روبرو شد که او را به محاصره در آورده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016