سه شنبه 17 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر جهان‌نيوز در باره درگيری‌های امروز در دانشگاه تهران و "بازداشت يک خبرنگار و عکاس بی‌بی‌سی"

جهان‌نيوز - لحظاتی پيش دانشجويان دانشگاه تهران يکی از خبرنگاران شبکه بی بی سی را که ميان جمعيت مشغول تصوير برداری و خبررسانی به اين شبکه بيگانه بود ، شناسايی و دوربين و تجهيزاتش را مصادره کردند.

به گزارش خبرنگار سرويس دانشگاه برنا دو گروه دانشجويان و طرفداران جنبش سبز از دقايقی پيش مقابل دانشکده علوم دانشگاه تهران تجمع کرده اند و هر گروه شعارهای خود را تکرار می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است سبزها با دادن شعارهای توهين آميز و اهانت به دانشجويان در پی دامن زدن به درگيری ها هستند،همچنين با شعارهايی مثل رياست دانشگاه استعفا استعفا و استعفا رو نگيريم سر کلاس نمی ريم خواستار استعفای فرهاد رهبر شدند.

از سوی ديگر چند نفر از دانشجويان ارزشی به پشت بام دانشکده علوم رفته اند و پرچم ايران را به اهتزاز در آوردند که اين کار با شعارهای الله اکبر مورد تشويق دانشجويان ارزشی قرار گرفت.

همچنينی دقايقی پيش دانشجويان دانشگاه تهران يکی از خبرنگاران شبکه بی بی سی را که ميان جمعيت مشغول تصوير برداری و خبررسانی به اين شبکه بيگانه بود ، شناسايی و دوربين و تجهيزاتش را مصادره کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016