چهارشنبه 18 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فائزه هاشمی خبر بازداشت خود را تکذيب کرد، ايلنا

* متاسفانه برخی رسانه‌ها همچنان با استفاده از دروغ و تهمت در مسير هدف نادرست و ناپاک خود در مقابله با جريان غالب حرکت کرده و از انجام هيچ کار غيرانسانی و غيراخلاقی و مغاير با اصول اسلامی دريغ ندارند.


ايلنا: فائزه هاشمی علت حضور خود در دانشگاه آزاد علوم و تحقيقات را تشريح کرد.
به گزارش ايلنا، فائزه هاشمی در بيانيه‌ای تاکيد کرد: پيرو انتشار خبر کذب دستگيری فائزه هاشمی در ۱۶ آذر بدين وسيله به اطلاع می‌رساند که اينجانب دانشجوی دکترای واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد بوده و در روز دوشنبه ۱۶ آذر برای خروج از دانشگاه به حياط دانشگاه آمدم، دانشجويان اجتماع داشتند و مرا مورد استقبال قرار دادند و از حضورم تشکر کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حراست دانشگاه جهت جلوگيری از تهييج دانشجويان از اينجانب خواهش کرد که تا پايان برنامه در واحد مديريت دانشگاه باقی بمانم، لذا هيچگونه بازداشتی در کار نبوده و اين خبر کاملا تکذيب می‌گردد.
در ادامه بيانيه با انتقاد از نحوه عملکرد برخی رسانه‌ها تصريح شد: متاسفانه برخی رسانه‌ها همچنان با استفاده از دروغ و تهمت در مسير هدف نادرست و ناپاک خود در مقابله با جريان غالب حرکت کرده و از انجام هيچ کار غيرانسانی و غيراخلاقی و مغاير با اصول اسلامی دريغ ندارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016