شنبه 21 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هشدار محسن رضايی درباره خطر افراط گرايی و هرج و مرج در کشور، ايلنا

* عقلا ، علما و نخبگان کشور بايد موج افراط گرايی را در کشور مديريت کنند، در غير اين صورت هرج و مرج کشور را فرا خواهد گرفت
* اهانت به حضرت امام عبور از خط قرمز نظام است و بايد با آن مقابله کرد


ايلنا:دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام نسبت به خطر افراط گرايی و هرج و مرج در کشور هشدار داد.
به گزارش ايلنا،محسن رضايی عصر امروز در ديدار با جمعی از دانشجويان دانشگاه‌های تهران، روز دانشجو را يکی از افتخارات جنبش دانشجويی دانست و گفت : " صدای استقلال خواهی ملت ايران از گلوی دانشجويان بيرون آمد و در پانزده خرداد و نهضت حضرت امام( ره ) جايگاه ويژه ای پيدا کرد . لذا حضرت امام و دانشجويان از قبل پيروزی انقلاب اسلامی يک پيوند ناگسستنی داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی خاطر نشان کرد : " تلاشهای بسياری طی اين سی سال صورت گرفته که رابطه دانشگاه و دانشجويان را با امام( ره ) تضعيف کنند ولی تمامی اين تلاشها با شکست مواجه شد و حضرت امام به عنوان پرچمدار آزادی و استقلال هميشه الگو و مقتدای دانشجويان بوده است . "
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام اهانت به امام راحل را عبور از خط قرمز نظام تلقی کرد و گفت : عقلا ، علما و نخبگان کشور بايد موج افراط گرايی را در کشور مديريت کنند، در غير اين صورت هرج و مرج کشور را فرا خواهد گرفت.
وی تاکيد کرد:اهانت به حضرت امام عبور از خط قرمز نظام است و بايد با آن مقابله کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016