سه شنبه 24 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت فاطمه کروبی از مهرداد بذرپاش، ايلنا

به دليل اينکه مهرداد بذرپاش در مهلت قانونی در دادسرا حاضر نشده بود،بازپرس پرونده در مورد وی تصميم قانونی اتخاذ کرده و مراتب برای الزام به حضور وی در شعبه بازپرسی به يکی از کلانتری‌ها ابلاغ شد.


ايلنا: فاطمه کروبی به اتهام نشر اکاذيب از مدير مسوول روزنامه وطن امروز شکايت کرد.
صالح نيک‌بخت در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين مطلب اظهارداشت :‌ در ابتدا اين شکايت به شعبه ۶ بازپرسی ارجاع گرديد ولی در همان زمان دادستان وقت تهران به جهاتی که هنوز مشخص نيست پرونده را از بازپرس خواسته و بعد ز تاييد دادستان سير رسيدگی به پرونده روال قانونی به خود گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل فاطمه کروبی گفت:‌ به دليل اينکه مهرداد بذرپاش در مهلت قانونی در دادسرا حاضر نشده بود،بازپرس پرونده در مورد وی تصميم قانونی اتخاذ کرده و مراتب برای الزام به حضور وی در شعبه بازپرسی به يکی از کلانتری‌ها ابلاغ شد.
وی افزود‌: در نتيجه وی در بازپرسی حضور يافته و با ارجاع ساير پرونده‌های روزنامه وطن امروز به شعبه يک بازپرسی دادسرای کارکنان دولت و تاييد آن از سوی دفتر دادسرا ،پرونده به شعبه يک بازپرسی ارجاع شد.
نيکبخت ادامه داد:‌حسب اعلام مرجع قضايی بذرپاش در شعبه يک بازپرسی حضور يافته و برای تقديم لايحه درخواست استمهال کرده است.
وکيل کروبی در پاسخ به اين پرسش که علت اين شکايت چه بوده است،خاطر نشان کرد:‌موضوع شکايت به سال ۸۰ و دور دوم رياست جمهوری خاتمی و تشکيل پرونده شهرام جزايری بازمی‌گردد. اين روزنامه داستانی را نقل کرده که در حضور سران سه قوه وقت و با ادعای اينکه در نواری که پخش شده مطالبی به فاطمه کروبی منتسب شده که وی اين ادعاه را قويا تکذيب کرده است.
نيکبخت ادامه داد:‌فاطمه کروبی برای اثبات ادعاهای خود به غير ازهمسرش ،درخواست اخذ شهادت از آيت‌الله هاشمی شاهرودی ،حجت الاسلام خاتمی و عده‌ای از معاونين ،نمايندگان و وزرا را کرده است.
وکيل کروبی در پاسخ به اين پرسش که چرا تاکنون اين پرونده خبری نشده است،گفت‌:در همين مقداری که جنبه خبری و اعلام وضعيت موکل است عده‌ای برآشفته می‌شوند و خط ونشان می‌کشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016