جمعه 4 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرماندهان نيروی انتظامی در مورد حرکت‌های اعتراضی در روزهای تاسوعا و عاشورا هشدار دادند، هرانا

احمد رضا رادان جانشين فرمانده نيروی انتظامی به هواداران جنبش سبز در رابطه با حرکات اعتراضی روزی ها عاشورا و تاسوعا هشدار داد.

خبرگزاری هرانا - حقوق شهروندان، انديشه و بيان: جانشين فرمانده نيروی انتظامی، احمدرضا رادان، به هواداران جنبش سبز در مورد حرکت‌های اعتراضی در روزهای تاسوعا و عاشورا، شنبه و يک‌شنبه آينده، هشدار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او درباره سياست پليس در برخورد با مخالفان دولت در روزهای محرم گفت: «غير از اين تجمعات که مربوط به مراسم عاشورا و تاسوعاست، در رابطه با موضوعاتی که مربوط به تجمعات غيرقانونی باشد برابر وظايف‌مان عمل خواهيم کرد.»
در همين حال فرمانده نيروی انتظامی، اسماعيل احمدی‌ مقدم، روز چهارشنبه خطاب به مردم گفت اگر قدر حکومت را ندانند، «اشرار» و «بيگانگان» بر آنها حکومت خواهند کرد.

نيروی انتظامی در سال جاری در اقدامی بی‌سابقه محدوديت‌های زيادی برای عزاداری‌های روزهای محرم وضع کرده است؛ گرفتن مجوز از کلانتری، محدوديت زمانی برای مراسم عزاداری، حضور پرتعداد ماموران در خيابان‌ها، توصيه به عدم تجمع در اطراف تکيه‌ها و مساجد از جمله اقدامات نيروی انتظامی است.

با گذشت شش ماه از انتخابات رياست جمهوری ايران، اعتراض‌ها به نتيجه انتخابات و دولت برآمده از آن همچنان ادامه دارد و به دامنه آن نيز افزوده شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016