دوشنبه 7 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: سناريوي شماره ۲ ندا آقاسلطان با كشتن خواهر زاده موسوي

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، در حالي كه فتنه‌انگيزان از ابتداي آغاز اغتشاشات پس از انتخابات همواره به دنبال پروژه‌ كشته‌سازي و سوءاستفاده از احساسات افكار عمومي براي دستيابي به مقاصد سياسي خود بودند، امروز نيز در جريان اغتشاش‌آفريني در روز عاشوراي حسيني و حمله به عزاداران سيد‌الشهدا(ع) مجدداً به دنبال عملي كردن اين پروژه خود هستند.

گزارش‌‌هاي امروز از كشته شدن 4 نفر، از جمله شخصي به نام سيد علي موسوي كه خواهرزاده موسوي اعلام شده به دست نيروي انتظامي! خبر دادند. اين در حالي است كه طبق اعلام سردار رادان جانشين فرمانده نيروي انتظامي حتي يك تير امروز از سوي مأموران انتظامي حاضر در خيابان‌ها شليك نشده است و گزارش‌هاي دريافتي حاكي از قتل مشكوك وي دارد.

يك منبع آگاه در وزارت اطلاعات اعلام كرد كه در جريان اغتشاشات امروز در مركز تهران كه طي آن فتنه‌گران به دسته‌هاي عزاداري سوگواران سيدالشهدا(ع) حمله كرده و همچنين تعدادي از خودروهاي عمومي و شخصي و برخي اماكن عمومي را به آتش كشيدند، تعدادي از عناصر گروهك تروريستي منافقين دستگير شدند.

در اين راستا يكي از سايت‌هاي خبري نوشت؛ تيم‌هاي ترور ضدانقلاب در اقدامي مشكوك يكي از نزديكان ميرحسين موسوي را به قتل رساندند. اين اقدام مشكوك در حالي صورت گرفته است كه گزارش ها حاكي از استفاده از اسلحه مخصوص تيم هاي ترور در اين اقدام مشكوك دارد، چنانكه نوع سلاح و گلوله استفاده شده در اين حادثه، نوعي خاص و كمياب از گلوله و سلاح مخصوص تيم هاي ترور است.

همچنين گفته مي‌‌شود بيش از ده نفر از اعضاي كددار سازمان منافقين در اغتشاشات امروز بازداشت شده اند.

اما در اين حادثه مشكوك آنچه بيش از همه قابل توجه بوده است، انتخاب خواهرزاده موسوي در ميان جمعيت امروز حاضر در خيابان انقلاب است، انتخابي كه اتفاقي به نظر نمي رسد. خواهرزاده ميرحسين موسوي در اغلب تجمعات پس از انتخابات حاضر بوده و از اين رو هدفي نشاندار براي تيم هاي ترور بوده است.

پيش از اين نيز مسئولين امنيتي كشور در جريان روزهاي منتهي به 16 آذر از دستگيري برخي تيم‌هاي ترور كه با هدف قتل و ايجاد درگيري سياسي سازماندهي شده بودند خبر دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين يكي از اين كشته‌شدگان به صورت مشكوك توسط عده‌اي از روي يكي از پل‌هاي مركز شهر به پايين سقوط كرده است و از طرفي، 2 تن ديگر نيز در تصادف با يك خودروي كشته شده‌اند.

پس از ماجراي قتل ندا آقا سلطان، فتنه‌انگيزان با بهره‌گيري از ابزارهاي رسانه‌اي خود از قبيل راديو فردا، صداي آمريكا، بي‌بي‌سي فارسي و ... كه اكثر آنها از سوي نهادهاي امنيتي كشورهايي همچون آمريكا و انگليس اداره مي‌شوند، پروژه 72 تن سازي از كشته‌هاي اغتشاشات پس از انتخابات را كليد زدند كه اين پروژه آنها نيز پس از مشخص شدن دروغ بودن كشته شدن تعدادي از اين افراد ناكام ماند.

72 تن سازي از كشته‌هاي اغتشاشات پس از انتخابات نيز از اين روي بود كه با يادآوري 72 شهيد قيام كربلا، از احساسات ديني مردم سوءاستفاده شود اما پس از مشخص شدن دروغ‌هاي آشكار در اين پروژه، هدايت‌كنندگان اين پروژه ناكام مانده و از پيگيري دنباله ماجرا امتناع كردند.

اما اين آخرين اقدام فتنه‌انگيزان در اين راستا نبود، چه آنكه آنان در ايام نزديك به 16 آذر روز دانشجو، نيز با وارد كردن آمپول‌هاي سمي (به نقل از رسانه هاي داخلي) به كشور و توطئه‌چيني، قصد داشتند اين بار با قرباني كردن دانشجويان كشور، پروژه خود را به نتيجه برسانند كه با هوشياري مردمي و اطلاع‌رساني به موقع‌ رسانه‌ها در اين خصوص، اين بار نيز در اجرايي كردن پروژه خود ناكام ماندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016