یکشنبه 13 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ممانعت از پرواز آیت الله دستغیب به شیراز - تجمع مردم شیراز درمسجد قبا

خبرنامه گویا - پس از یورش دیروز نیروهای لباس شخصی به مسجد قبا (محل سخنرانی و نماز آیت الله سید علی محمد دستغیب) و تخریب تجهیزات مسجد، نماز مغرب و عشای امشب با حضور گسترده اصحاب مسجد برگزار گردید و طلاب و روحانیون آیت الله دستغیب به همراه اصحاب مسجد، به تلاوت قرآن و خواندن دعای توسل پرداختند و همگی با خویشتنداری و آرامش به کار خویش مشغولند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این در حالیست که کلیه راه های ارتباطی به مسجد قبا مسدود است و نیروهای بسیار زیادی در مسجد جامع شهدا (محل برگزاری نماز جمعه) سازماندهی شده اند تا به مسجد قبا حمله ور شوند. شنیده ها حاکی از آن است که شورای تامین استان فارس، دستور به تعطیلی مسجد قبا داده است. هم اکنون (ساعت 21 شنبه شب) خبر رسیده که با وجود حضور بیش از هزار نفر از زنان و مردان اصحاب مسجد، آب، برق و گاز مسجد قبا قطع گردیده است. همچنین آخرین خبر رسیده حاکی از آنست که آیت الله دستغیب را از پرواز تهران به شیراز با تهدید به کنسل کردن پرواز، پیاده نموده اند و اصحاب مسجد نگران سلامتی و امنیت وی می باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016