پنجشنبه 17 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رامين، معاون امور مطبوعاتی وزير ارشاد: نگفتن امام خامنه‌ای، از بزرگ ترين خيانت ها است، رسا

وی در ادامه با اشاره به اهميت مساله ولايت فقيه در جامعه اسلامی و همچنين خيانت برخی از افراد دراين خصوص، برضرورت جريان سازی رسانه ها بويژه خبرگزاری رسا، با عنوان امام خامنه ای تاکيد کرد و افزود:برخی ها با ترفندی که بکار بردند گفتند کلمه امام بعد از امام راحل نبايد به شخص ديگری اطلاق شود که به نظر من اين موضوع يکی از بزرگترين خيانت ها است.

معاون امور مطبوعاتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با حضور در دفتر خبرگزاری رسا، در جريان فعاليت های اين رسانه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر محمد علی رامين، معاون مطبوعاتی وزير ارشاد شب گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری رسا، با مدير عامل و اعضا تحريريه اين خبرگزاری ديدار و گفت و گو کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون امور مطبوعاتی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در اين بازديد از قسمت های مختلف خبرگزاری رسا ديدن کرد و مسؤولان مربوطه اين بخش ها نيز گزارشی از اقدامات مربوطه و روند فعاليت های اين خبرگزاری به دکتر رامين ارائه کردند.

در ادامه بازديد از اين رسانه دکتر رامين در جمع اعضای تحريريه، خبرنگاران خبرگزاری رسا حضور يافت و ضمن قدردانی از فعاليت های موثر اين خبرگزاری بيان داشت: رسانه ها از ارکان مهم جامعه هستند و با توجه به جنگ نرم دشمنان رسانه ها بايد بيش از پيش به اين موضوع بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به اهميت مساله ولايت فقيه در جامعه اسلامی و همچنين خيانت برخی از افراد دراين خصوص، برضرورت جريان سازی رسانه ها بويژه خبرگزاری رسا، با عنوان امام خامنه ای تاکيد کرد و افزود:برخی ها با ترفندی که بکار بردند گفتند کلمه امام بعد از امام راحل نبايد به شخص ديگری اطلاق شود که به نظر من اين موضوع يکی از بزرگترين خيانت ها است.

معاون مطبوعاتی وزير فرهنگی و ارشاد اسلامی تاکيد کرد: اين افراد گفتند بعد از امام، هر عنوانی خواستيد بکار ببريد غير از کلمه امام و وقتی امام جامعه را تا اين حد تنزل دادند کليدواژه امت هم به ملت تغيير پيدا کرد.

دکتر رامين با بيان اينکه امام راحل ولايت فقيه را براساس يک نظام مديريتی برای جامعه بشری تعريف کردند تاکيد کرد: امام وقتی با آينده نگری و تدبير چندين ساله اين تفکر را دنبال کردند هيچ رسانه ای دراختيار نداشته اند، ما که امروز انواع و اقسام رسانه های نوشتاری و ديداری در اختيارمان است بايد اين کليد واژه های امام راحل را تبيين کرده و به جامعه بشری ارائه دهيم.

اين استاد دانشگاه، در بخش ديگری از سخنانش سعادت بشری را در تشخيص درست اسلام ناب توسط حوزويان و دانشگاهيان دانست و با اشاره به شاخصه های رسانه برتر در دنيای معاصر تصريح کرد: رسانه ای که امروز بتواند کليد واژه ای ارائه شده توسط بنيانگذار کبير انقلاب را احيا و تبيين کند برترين و بهترين رسانه خواهد بود.

وی همچنين خطاب به دست اندرکاران خبرگزاری رسا گفت: شما بايد با عنوان امام خامنه ای جريان سازی خبری کنيد و دشمنان را در ترفندها و نقشه هايی که عليه تشييع و اصل مترقی ولايت فقيه بکار گرفته اند ناکام سازيد.

گفتنی است حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدير عامل خبرگزاری رسا نيز گزارشی از فعاليت ها، اقدامات و نحوه پوشش اخبار توسط اين خبرگزاری ارائه کرد.

لازم به ذکر است بازديد دکتر رامين از خبرگزاری رسا، که از نيمه های شب گذشته آغاز شد تا ساعاتی از بامداد امروز ادامه يافت و در اين بازديد اعضای تحريريه خبرگزاری رسا، به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص مسايل جاری کشور پرداختند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016