شنبه 19 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجمع روحانيون مبارز خواستار بازگشايی سايت اطلاع رسانی خود شد، ايلنا

* آيا محدود کردن مردم در دريافت اطلاعات مورد نياز از منابع و رسانه‌های داخلی نتيجه‌ای جز سوق دادن مردم به رسانه‌های بيگانه دارد؟


ايلنا:در پی فيلتر شدن سايت فرهنگی-تحليلی مجمع روحانيون مبارز،اين تشکل روحانی اصلاح طلب با صدور اطلاعيه ای از مسئولان امر خواستار رفع فيلتر از اين سايت شد.
به گزارش ايلنا، در اطلاعيه مجمع روحلنيون مبارز آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با کمال تاسف از صبح پنج‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۸۸ برخلاف موازين قانونی سايت فرهنگی تحليلی مجمع روحانيون مبارز فيلتر شده است.
مجمع در راستای ايفای وظايف دينی، انقلابی و ملی خويش بيانيه‌ها و پاره‌ای از مطالب مفيد برای جامعه از جمله مصاحبه‌های اعضا و سخنان حضرت امام (س) به مناسبت‌های روز را از طريق سايت در اختيار مردم شريف و کاربران عزيز و افکار عمومی می‌گذاشت.
نمی‌دانيم بستن پنجره‌های آگاهی و اطلاع‌ مردم به نفع چه کسی است؟ آيا اين‌گونه اقدامات با شعار محوری مردم در روزهای آغازين انقلاب (استقلال آزادی جمهوری اسلامی) سازگار است؟ و آيا محدود کردن مردم در دريافت اطلاعات مورد نياز از منابع و رسانه‌های داخلی نتيجه‌ای جز سوق دادن مردم به رسانه‌های بيگانه دارد؟! مجمع مصرانه از دست‌اندرکاران امر می‌خواهد تا نسبت به بازگشايی سايت مجمع اقدام نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016