یکشنبه 20 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آغاز تحصن دانشجويان دانشگاه رازی کرمانشاه: تا آزادی تمامی همکلاسی ها تحصن ادامه دارد، اميرکبير

از روز گذشته شنبه ۱۹ دی ماه همزمان با آغاز امتحانات سراسری در اکثر دانشگاه ها، دانشجويان دانشگاه رازی هم صدا با دانشجويان دانشگاه اميرکبير و ساير دانشگاه ها تحصن خود را در اعتراض به آنچه که آن را بازداشت های خودسرانه می دانستند آغاز کردند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير دانشجويان با تحصن در صحن سالن امتحانات دانشکده فنی مهندسی اعلام کردند که تا آزادی تمامی همکلاسی هايشان هر روز دست به تحصن خواهند زد و در صورت عدم آزادی هرچه سريعتر آنان کليه امتحانات را از روز دوشنبه به نشانه اولين تاريخ امتحان دانشجويان بازداشتی تحريم خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسوولين دانشگاه رازی کرمانشاه که خاطره به تعويق افتادن امتحانات را در تابستان گذشته دارند به دانشجويان گفتند که ترم تحصيلی افراد بازداشتی را حذف کرده و در سنوات آنان لحاظ نخواهد شد که با مخالفت دانشجويان همراه گرديد.

همزمان انجمن اسلامی اساتيد دانشگاه رازی با تشکيل جلسه ای خواستار بررسی هرچه سريعتر وضعيت دانشجويان بازداشتی شد.

اين در حالی است که مديريت حراست دانشگاه رازی کرمانشاه در پاسخ به اعتراض يکی از استادان نسبت به بازداشت دانشجويان، منکر بازداشت دانشجويی از دانشگاه رازی کرمانشاه شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016