پنجشنبه 24 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش فارس از مراسم تشييع پيکر مسعود علی محمدی: جمعی از افراد با نمادهای سبز شعارهای انحرافی می دادند

خبرگزاری فارس: علی‌رغم آنکه اين افراد در پاسخ به اعتراض مردم اعلام می‌کنند که از دانشجويان دکتر عليمحمدی هستند اما سن و چهره آنها و حرکاتشان نشانی از دانشجو بودن يا ناراحتی ندارد.

به گزارش خبرنگار "سرويس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، پارسانيوز NewsParsa ، مراسم تشييع شهيد دکتر مسعود عليمحمدی استاد برجسته دانشگاه تهران از ساعت ۸:۳۰ امروز پنج شنبه از مقابل منزل آن مرحوم آغاز شده و پيکر وی در امازاده چيذر به خاک سپرده می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی‌رغم تاکيد و اعلام چندين باره خانواده شهيد دکتر عليمحمدی از تشييع کنندگان مبنی بر اينکه فقط شعارهايی سردهند که از بلندگوها پخش می‌شود، جمعی از افراد با نمادهای سبز با فاصله حدود ۱۰۰ متری از مراسم اصلی تشييع در حرکتند و با سردادن شعارهای انحرافی، سعی در جلب توجه جمعيت به سمت خود دارند.
علی‌رغم آنکه اين افراد در پاسخ به اعتراض مردم اعلام می‌کنند که از دانشجويان دکتر عليمحمدی هستند اما سن و چهره آنها و حرکاتشان نشانی از دانشجو بودن يا ناراحتی ندارد.
در ميان تشييع کنندگان پيکر استاد عليمحمدی می توان به دکتر واعظ زاده معاون سابق علمی و فناوری رئيس جمهور و برخی از مسئولان وزارت علوم و دانشگاه تهران اشاره کرد. جمعيت با سر دادن شعارهايی چون مرگ بر امريکا، مرگ بر اسرائيل و ما همه سرباز تواييم خامنه‌ای گوش به فرمان تواييم خامنه‌ای، اين اقدام تروريستی ضد انقلاب را محکوم می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016