پنجشنبه 24 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه گودرزی هم داوری جشنواره فجر را نپذيرفت، هم ميهن

فاطمه گودرزی بازيگر سينما و تلويزيون داوری جشنواره فيلم فجر را نپذيرفت. اين خبر در حالی منتشر می شود که اصغر فرهادی و عزت الله انتظامی هم چندی پيش از پذيرش مسووليت داوری جشنواره فجر خودداری کردند.

عزت الله انتظامی به دليل بيماری از پذيرش داوری خودداری کرد و اصغر فرهادی که الان برای حضور در جشنواره کاستاريکا در صربستان به سر می برد دليلی را برای عدم پذيرش داوری ذکر نکرد. فاطمه گودرزی هم روز گذشته به اين دو سينماگر پيوست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در گفت وگو با ايرنا درباره نپذيرفتن داوری جشنواره گفت؛ «مسوولان جشنواره فيلم فجر درباره داوری در اين رويداد سينمايی با من صحبت کردند. متاسفانه به دليل مسافرت نمی توانم اين مهم را بپذيرم اما اميدوارم داوری های خوبی در اين دوره از جشنواره داشته باشيم.»

خبرگزاری های مختلف گزينه های مختلفی را درباره هيات داوران احتمالی بيست و هشتمين جشنواره فيلم فجر مطرح کرده اند. ابوالقاسم طالبی، محسن علی اکبری، فرهاد توحيدی و سيروس الوند نام هايی است که مطرح شده اما در اين ميان تنها ابوالقاسم طالبی از پذيرش مسووليت داوری سخن گفته است و اين موضوع را تاييد کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016