شنبه 26 دی 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وکيل کلوتيد ريس: موکلم همه اتهامات کيفرخواست را رد کرده است، سلام

سلام: محمدعلی مهدوی ثابت، به خبرنگار سلام، گفت: در جلسه امروز دادگاه بنده و موکلم همه اتهامات مطروحه در يفرخواست را رد کرده وموکلم اعلام کرد که هيچ سوء نيتی برای فعاليت عليه ايران نداشته و اقدامی نکرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل مدافع کلوتيد ريس - تبعه فرانسوی - از برگزاری سومين و آخرين جلسه دادگاه موکلش در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به صورت غير علنی خبر داد.
محمدعلی مهدوی ثابت، وکيل کلوتيد ريس در گفت‌وگو با پايگاه خبری راهبردی سلام با بيان اين مطلب اظهار داشت: صبح امروز سومين و آخرين جلسه دادگاه کلوتيد ريس با حضور نماينده دادستان در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی برگزار شد و اين جلسه تا ساعت ۱۱:۴۵دقيقه به طول انجاميد.

وی با بيان اين‌که در اين جلسه آخرين دفاع از سوی من و موکلم انجام شد، گفت: در اين جلسه بنده و موکلم همه اتهامات مطروحه در کيفرخواست را رد کرده وموکلم اعلام کرد که هيچ سوء نيتی برای فعاليت عليه ايران نداشته و اقدامی نکرده است.

مهدوی ثابت در پايان گفت: هفته آينده طبق قانون بايد دادگاه حکم نهايی را اعلام نمايد که ما نيز اميدواريم اين حکم تبرئه خانم ريس از اتهامات باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016